Thursday, September 23, 2010

Ületunnid ja puhkus

Viimase nelja päevaga olen teinud veidi ületunde ja meeldiva ootamatusena sain teada, et sellega kaasneb võimalus raha asemel ületunnid puhkusena välja võtta. Meie lepingu alusel loetakse ületundideks tööaeg, mis ületab 40 tundi nädalas või siis 8 tundi päevas. Selle eest saad kas kahekordset tunnitasu või kahekordset vaba aega. Valik raha ja aja vahel on minu jaoks lihtne, aega ei saa kusagilt juurde osta - see on hindamatu, raha saab alati teenida kui vaja, muidugi valin aja.

Laupäeval sai terve päev kohal olla ja isegi tööd teha. Lisaks esmaspäeva ja teisipäeva õhtutel peale normaalset aega veel 4 tunnikest, kusjuures olin määratud masina installeerimise grupi ülemaks. Kokku sain siis neli puhkusepäeva juurde, seega kui õnnestub veel 4 ületundi teha, olen oma selle aasta puhkuse neljale nädalale venitanud, mis pole Canadas üldsegi mitte paha. Need 4 päeva katavad täpselt mu matkamas käimise aja, mistõttu see aasta, on mul kolm nädalat järgi jäänud. Suusatamas käimiseks või isegi talvel sooja mere äärde lendamiseks peaks olema maa ja ilm, kuna finantsaasta lõppeb 1. aprilliks. Veel ei tea, kas saan osa päevi näiteks järgmisele suvele lükata, et neid siis kasutada. See oleks parim võimalus, eriti kui mul tuleb vahepeal ületunde juurde.

Praegu on tekkinud mingi õhkõrn võimalus kodule lähemal asuvasse töökohta ümber asuda. Samas paistab, et on palju tahtjaid ja kuna kõike mõõdetakse tööstaazhiga, siis mina saan ainult juhul, kui keegi teine ei taha. Igal juhul läheme homme ühe filipiinlasest töökaaslasega paika üle vaatama.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!