Saturday, January 29, 2011

Suusapilte

Eile sai suusamäelt õige mitu natsa ebatavalist pilti võetud, mida siin võib näha saada.

Tõstukiga üles sõites hakkas puu otsas silma "jõuluehe". No mis te arvate, mis see küll olla võis;) Igatahes kutsus taoline ese noorte teismeliste poolt esile erutatud huilgamist iga kord kui tõstukitool neid "Victoria Secrets" aksessuaariga kaunistatud oksast mööda viis. Paistab et ainult mõned miinuskraadid osutusid ühele kuumaverelisele näitsikule nii palavaks, et isegi pesu tuli maha koorida. Lugejate kurvastuseks pean tunnistama, et ei omanikule ega lahtiriietumise momendile ei sattunud tunnistajaks, muidu oleksite kindlasti siit foto leidnud:)

Mäel oskas laps minust järjekordselt sellise foto saada, kus olen justkui peldikupotil nõlvast alla libisemas. Minu palvele, et äkki teeks mõne pildi, kus ma suuskadel vähe seksikamas asendis olen vastas ta: "Pole võimalik, sest nii pidavatki ma koguaeg suusatama" :)

Temast vähemalt tuli päris hea võte paksus lumesajus, mis kestis kogu päeva teise poole kattes nõlvad paksu pehme värske lumekorraga.

Lõpuks veel mina öösel mäel püstises asendis :) poseerimas oma fotovälguga sätendava jopega, ning lapse kompositsioon kiivri ja kohvikuakna taguse vaatega.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!