Monday, February 14, 2011

Sõbrakas

Seekord pääsesin küll lihtsalt:) Kaasa nimelt tegi üllatuse ja tõi endale ise sõbrapäeva lille ja veel samast kohast ja sama lille, mida olin plaaninud ostma minna. See lõi mu hästi ettevalmistatud kava täitsa peapeale.
Mis mul siis üle jäi, midagi pidin ju ikka muretsema vaatamata sellele, et kaasa ja lapsed peale laupäeval poes käimist ja kotitäie hea parema kojutassimist ühest suust teatasid, et miskit pole neile sõbrapäevaks vaja. Lapsed said oma lemmikuid Milka shokolaade, kaasale ostsin originaalitseda püüdes tumedas shokolaadis veeretatud mustikaid ja acai marju. Kuna olen ka iseenda sõber siis suskasin ostukorvi viis pakki Taani sinihallitusjuustu, mis juhtus väljamüügil olema:)

Ja peale tööd ilmus ukse taha kulleriteenistuse mees miskisuguse pakiga, millele pidin allkirja andma. Kodus tekkis teatav huvi, kes küll lausa paljast eesnime kasutades minule sellisel päeval paki saadaks. Ei noh kohe kuidagi ei osanud ära arvata, aga enesetunnet parandas küll. Pakki avades veendusin aga jälle kord, et olen ikka iseenese parim sõber - USA rahapada oli saatnud esimesed rahvusparkide teemalised 25 sendised, mis paar kuud tagasi mingil meeltesegaduse momendil olin tellinud. Pisuke pettumus, et polnudki keegi salasümpaatia:)

Lõpetuseks soovin head sõbrapäeva kõigile sõpradele!!!

1 comment:

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!