Thursday, June 9, 2011

Elukohast

Siin on mõned huvitavamad pildid minu elukohast. Esimesel on täieliku üleolekutundega meie trepil valvekoera koha sisse võtnud naabri kass. Usun, et ta kaitseb kodu kindlalt igasugu kallaletungijate eest koera südikusega küünte ja eriti hammastega. Seda tõestas loom mulle kergelt säärest naksates kui oli eelnevalt pikalt nuuskinud veendumaks kas olen söödavate killast. Et ma tema üllatuseks ehmunult tagasi tõmbudes ikka veel elumärke näitasin, otsustas kass soodsamat momenti ootama jääda.

Teisel pildil avaldub kas minu kunstnikuhing või siis ihnuskoi loomus. Nimelt leidsin, et palja elektripirni asemel sobib vannitoa armatuuriks väga hästi laste eelmisel aastal sünnipäevaks saadud kingituskott. Taolised maitsekalt kujundatud atribuudid maksavad poes rasket raha aga mul polnud muud vaja kui kott nöörist sangasid pidi konksu otsa riputada. Natuke vajab disain veel kohendamist varjamaks laealust elektrijuhet.

2 comments:

  1. Postimehes vist oli eile ära toodud kallimad elukohad. Helsingi oli seal eespool. Löpupoole Toronto, Montreal. Paluks kommentaare....

    ReplyDelete
  2. No mis ma oskan öelda. Elukoha hind sõltub asukohast, asukohast ja asukohast nagu öeldakse. Maksab krunt mitte maja. Eestis pole see veel nii oluline aga Kanadas määrab absoluutselt hinna. Samas pole asukoht püsiväärtus, võib ajajooksul nii kallimaks kui odavamaks minna. Seega info linna tuleviku generaalplaanist on kulda väärt!!!

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!