Thursday, July 7, 2011

Elagu Streik

Tõepoolest, elagu streik :) Mitte, et mul endal oleks põhjust viriseda töötingimuste või tasu pärast aga lihtsalt kole soodsalt kukkus kogu asi välja. Tegelt olen paksult rahul, sest ei tea teist kohta kus palga ja igasugu soodustuste suhe tööhulgasse parem oleks. Seega jäi mulle ja enamusele uutele sutsu segaseks, miks üldse ametiühing streikida tahtis. Streigihääletusel ma ei käinud nagu enamus töökaaslastest aga teatava üllatusena selgus, et seda tõlgendati kui ametiühingu streigi soovituse toetamist. Tuli kuidagi tuttav ette just nagu "heal" nõuka ajal kui hääletamata jätmist loeti poolt hääletamiseks.

Aga nüüd siis põhjuse juurde, miks mulle streik meeldis. Tuleb piinlikkusega tunnistada, et tegu pole absoluutselt mingite veendumustega vaid hoopiski puhtalt omakasuga. Nimelt selgus puhkuselt naastes, et kuna sel ajal teised streikisid, siis loeti ka mind automaatselt streikijaks ja kogu minu puhkus säilis! See oli nii hea uudis, et enne oli raske uskuda kui käisin ülemuselt üle küsimas. Kaduma läks vaid poolteist päeva, sest kõigilt võeti töötamata aja eest 1/12 ametlikust puhkusest maha. Nüüd seisan jälle "raske" probleemi ees, kuidas ja millal seda ära kasutada :)

Lõpetuseks sobib vist kõige paremini vana tuntud loosung: Kõigi maade proletaarlased ühinege! :)))

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!