Thursday, August 4, 2011

16 aastane Neiu

Täna saabuski see päev kus minu vanem tüdruk 16 aastat vanaks sai. Minu nooruses oli see suur sündmus, sai kinno vanusepiiranguga filme vaatama minna:) Oma kuueteistkümnendast sünnast mäletan, et sain oma keskkooli silmipimestavalt sümpaatialt esimest korda musi suu peale. Tahtis pildi eest võtta. Paraku jäi see ainsaks:( aga siiamaani tunne meeles;)

Mis siis meie noorpreili ette võttis. Vaevalt keegi oskab ära arvata + sünna õhtu veetis ta lasketiirus! Aga võib olla ei peaks imestama, et karates musta vööd omav tüdruk, kes Ontario mäesuusavõistlustel kahel alal suht edukalt esines ja sünnipäevakingituseks langevarjuhüppe välja nurus lõbustab end restos istumise, kinos käimise või shopping mallis hangimise asemel püstoli ja revolvriga märki laskmisega. Laps täidab nii kõik minu enda noorepõlve unistused, kusjuures mina teda selleks küll tagant ei torgi, nagu kipub vahel juhtuma kui vanemad enda unistusi lastes välja elavad. Omal algatusel ei oleks ilmselt kunagi karatesse viitsinud minna, laskma sõidame tema pealekäimisel, vaid suusatamises olen veidi "süüdi".

Igal juhul PALJU ÕNNE !!!

2 comments:

  1. Vahva piiga teil! Palju õnne! :)
    Mina mäletan oma 16 sünnipäevast hoopis seda, et siis sai passi. See oli ka suursündmus. Minu mäletamist mööda kohe samal (või siis järgmisel) päeval sai tähtsalt passilauda mindud. :)

    ReplyDelete
  2. Õigus jah, see läks siin maal päris meelest. Paljudel kanadalastel polnud kuni viimase ajani passi, sest USA'sse minekul seda ei nõutud ja mujale kohalikud suurt ei kippunud. Aga Eestis oli see tõepoolest oluline, oma esimesest passist mäletan jubedat talupojasoengut:)

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!