Sunday, November 13, 2011

Auto müüdud

Ostmise peale olen ma küll mihkel aga müügimeest minust pole. Seda kogen iga kord kui vaja vanast autost lahti saada. Lausa stressi tekitab sihuke ettevõtmine nagu auto müümine. Ja ometigi suutsin nooremast peast sellega nii hästi toime tulla, et esimeste autode puhul ostsin masina, sõitsin sellega veidi ja müüsin siis alati kallimalt edasi.

Natuke kahju kohe loobuda sellest autost. On meid kokkuvõttes hästi teeninud ja pole kordagi tee peale jätnud. Ja kus kõik oleme koos käinud ja palju aega tema sees istudes veetnud. Aga mis teha, paratamatult saabub kord aeg kui meie teed lahknevad. Viimasel aastal oli selge, et see juhtub üsna pea, sest pisivigasid kippus järjest tihemini ette tulema ja kaugel seegi moment oli kui esimest korda oleks tee äärde ära väsinud. See masin oli mul kõige suurema kilometraazhiga, mis kunagi olnud, 201000 pole ükski enne välja vedanud, enda sõidetud veidi enam kui 105000.

Mul on ka kogemus igat karva muslimitega ja paistab et neil sellidel on oma taktika. Kõigepealt lepivad hinnas kokku aga kui maksmiseks läheb on ikka raha vähem. Siis näidatakse oma tühi rahakott ette ja kukutakse soiguma ning lubatakse prohveti habeme nimel kohe homme puuduv summa ära tuua. No kes see loll ikka uskuma jääb, teatavasti pole uskumatule valetamine nende arusaama järgi patt.

Aga seekord ei viitsinud neljakümnest puudujäänud dollarist suurt numbrit teha, sest auto sai mu hoovi pealt minema ja kokkuvõttes sain selle eest ikkagi ligi kolm korda rohkem kui diiler pakkus. Masin oli iseenesest suht heas korras, aga miskipärast näidati isegi minu soodsa hinna puhul minimaalset huvi. Vaatamas oli kahe nädala jooksul käinud vaid kaks inimest, müüsin ta kolmandale. Inimesi hirmutab kui ülevaatus tegemata, sest siis ei tea palju võib kordasättimine maksma minna.

Mina ei viitsinud aga sellega enam jamada, ega vanasse masinasse raha sisse panna. Mehhaanikust ostja teadis ilmselt enam-vähem mis masin väärt ja tegi kokkuvõttes hea äri. Nii et nüüd on siis lõpuks mu viimane Ford Taurus Wagon läinud - adjöö.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!