Monday, November 7, 2011

COD4 MW3

Suur enamus neist, kes ei tea mida pealkirjas olev tähtede ja numbrite kombinatsioon tähendab on ilmselt üle 30 aasta vanad ja "õrnemast" soost. Sellega ei taha ma sugugi naisõiguslasi solvata, lihtsalt millegi pärast on kujunenud nii, et naissoo esindajatele ei paku kõmmutamismängud pinget kui üksikud erandid välja arvata. Samuti tuleks suhtuda ka pakutud vanusesse, ega ei teagi teisi endavanuseid hulle, kes vahel tunnikese või kaks oma niigi vähesest vabast ajast arvuti taga mängimisse mataks. Sõdurinimede põhjal otsustades ilmselt mõningaid siiski leidub. Kes veel pole aru saanud, siis tegu on "Call Of Duty 4, Modern Warfare 3" nimelise mänguga. Mul on olemas neist kolmest esimene (taaskasutuskeskusest $2 eest saadud). Olen mänginud veidi, aga eeldab minu jaoks liiga kiiret reaktsiooni. Igaks juhuks lisan ka kohe, et mul pole plaanis COD4 MW3'e osta, üks mäng BF3 kujul röövib piisavalt aega:)

Nagu nimest võib arvata on eri aegadel terve hulk sama seeria mänge välja lastud. Minu hinnangul ongi domineerivateks selles kategoorias Battlefield ja Call Of Duty. Esimene neist realistlikum ja trailerite põhjal hinnates paremate efektidega, mõeldud rohkem arvutil üle interneti meeskonna mänguks. Tohutu suured detailsed kaardid, kus madistab kuni 64 mängijat korraga (mitteametlikes serverites kuuldavasti enneolematu 256). COD on aga tuntum nimi ja ligi 10 aasta jooksul on nad sisse toonud uskumatuna tunduva 3 miljardit dollarit. Battlefield 3 oli esimese päeva õhtuks müünud 5 miljonit koopiat umbkaudse hinnaga $60 tükk. Pole just keeruline numbreid kokku lüües arvutada, millised summad liiguvad mängumaailmas.

Täna on lehtedes esikülgedel kuulutused, COD4 MW3 väljatulekust. Jälle kord poed südaöösel lahti ja mitmete suuremate linnade keskustes on juba õhtul korraldatud vastava teemalised rahvapeod, kus pakutakse temaatilist nänni tasuta, erisoodustusega riistvara ja kuponge teistele mängudele, kohtumised arendajate ja programmeerijatega, ...... Ühesõnaga 8 november 2011 on mängumaailmas oluline daatum. Kardetavasti ilmub homme kooli palju kalapilgulisi punaste silmadega magamata lapsi, kes öö läbi teineteist virtuaalselt nottinud:)

5 comments:

  1. Mitte ei saa mainimata jätta, et olen täpselt 30-aastane "õrnem" sugu ja tean, mis on vahe fps-il ja rpg-l. Ehk teisisõnu olen üksik erand.

    Muuseas tellin paar korda kuus OMA PS3-le mänge UK netipoodidest, sest eesti kaupmehed on rahaahned kaabakad.

    Otsustasin, et MW3 tahaks kohe samal päeval mängima hakata ja postile kuluvat aega kokku hoida ning käisin läbi kohaliku koduküla elektroonikapoed.

    Masendav. Muidugi ei ole võimalik poeletilt osta mängu väljatuleku päeval. Eriti veel nii tühist ja tundmatu seeria mängukest nagu MW3. Küll pakuti mulle näiteks CoD3.
    Tippisin kontsadel suure kurvastusega ostukeskusest välja ja otsustasin Arkham Cityt edasi taguda.

    Vabanda mu jauramist. Lihtsalt eilne valu on veel värskelt meeles.

    PS: BF2 oli tore, aga selle pela MP ei rääkinud minuga kohe üldse. Seepärast kannatab ka BF3 ajani, kui UK odavamalt ära annab :)
    Stoori tahaks ikka läbi elada.

    ReplyDelete
  2. Oi kui tore lugeda, et mul on ka peale oma vanema tütre hingesugulasi ja mõttekaaslasi "õrnema" soo hulgas!!!

    Aga jah, uute heade mängudega kipub nii olema, et alla $60 neid naljalt ei saa esimesel aastal. Siin saab vanemaid kaltsukast paari dollariga kui veab, ja 10-20 eest poest. Eestis kipuvad hinnad kauem kõrged püsima nagu oma kogemusest tean.

    Huvitav miks sa ei saanud Multi Playerit BF2 mängida (ühenduse kiirus?). Ma muideks sain seda edukalt teha paari aasta eest Eestis olles nii siit kaasa võetud mänguga kui ka eestist ostetuga.

    Ja noh ausalt öeldes on minu jaoks neti peal teiste mõtlevate bottide vastu mängimine hoopis vinge, eriti sellise meeskonna mängu juures.

    Ehk näeme varsti lahinguväljal:) Mind on lihtne ära tunda - sihitult ringi koperdav ja igas suunas tuld andev äpu, nagu seda mu sõdurinimi iseloomustab:) Selle nimega polnud probleemi, et keegi oleks eest ära näpanud:)))

    Kobakapp

    P.S. Isegi BF3 ja MW3 Youtube videosid vaadates tuleb mõnus põnevusvärin sisse:)

    ReplyDelete
  3. Paraku oleks vist natuke palju oodata, et Tamsalu keskuses COD4 MW3 pidu korraldatakse;)

    P.S. BFBC2 annab päris hea mulje, sellest kuidas BF3 tundub ja seda peaks netipoodides oluliselt soodsamalt pakutama.

    ReplyDelete
  4. BF2 multiplayer läks ilusasti käima ja mängisin päris mitme tunni jagu :)

    Aga kuna viimase aasta jooksul olen pea korra nädalas hoopis Black Opsi võrgus mänginud, siis BF2 ei rääkinud ses mõttes, et tundus võõras, harjumatu, nihkes, valesti, ebamugav..
    Täiesti hämmastavalt suured kaardid on võrreldes Black Opsi maailmaga ja siis ma jooksin seal mööda niite sihitult ringi ja otsisin vaenlast. Enamasti sain surma. Ja kui Opsis sa spawnid lahingu keskele, siis BF2 paneb su kusagile karukannis asuvasse baasi (alati ei olnud tiimikaaslaseid ka lahinguväljal, kelle selja taha ellu ärgata) ja hakkasin jälle üle niidu vaenlase poole jooksma. Võeh! :)

    Võib-olla oleks mul kõik vastupidi, kui mu esimene korralik shooteri-elamus oleks Opsi asemel BF2 olnud. Harjusin esimesega nii ära..

    Ega ma Opsiski mingi kõva paugutaja polnud (jajah, räägin juba minevikus, sest sain oma MW3 kätte eile ja kavatsen nüüd sellega madistada) ja sain 16-aastaselt nii et tolmas.
    Ma olen selline pühapäevamängur but I have my moments.

    -- Mind on lihtne ära tunda - sihitult ringi koperdav ja igas suunas tuld andev äpu, nagu seda mu sõdurinimi iseloomustab:)
    :D
    Hästi öeldud, aga ma siiski jätan endale õiguse selles kahelda :)

    Ehk tõesti - kohtumiseni lahinguväljal!

    ReplyDelete
  5. Ahhaaa. Paistab, iva ongi selles millist sorti mänguga keegi harjunud. Mulle just istuvad suured mapid, kus saab taktikaliselt ette planeerida, kust alustada. Lahingu keskele spawnides saaksin kohe notitud. No ja kohalejõudmisega pole ju probleemi, jala kõmpimise asemel saab alati mingi sõiduvahendi krabada, ....

    Kuule jutt kisub veits pikaks ja mittemängureile igavaks blogi kommentaariumi jaoks. Kui viitsid oma MW3 kogemusi minuga jagada siis on ehk mugavam email ttimm@email.com või FB. Mul igatahes oleks päris põnev, äkki tekitad minul ka isu MW3 muretseda:)

    Tervitades: Kobakapp

    P.S. BF3 kaardid on nii suured, et jala jõuad ehk mängu lõpuks vastase peabaasi juurde:)

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!