Saturday, June 9, 2012

Vuti EM


Mulle meeldib jalgpall seetõttu, et taolise sündmusega kaasneb õlletootjate/müüjate soodusmüügi kampaania. Uskuge või mitte, aga näiteks suursponsor Carlsbergi margiõlut saab Rimist 49 senti pudel, ehk euro eest 2 pudelit. Ma eelistan kohalikke marke ja eriti A Le Coq Pils'i, aga eile ei suutnud vastu panna, kui nägin poes sellist hinda.


Minu Jalgpalli EM "nurk" :)
Kuna olin rattaga ja pealegi kodus nii suured varud, et peaks jaguma ka üle Jaanipäeva, siis võtsin vaid 2 pudelit, et vääriliselt tähistada avamängu. Koju jõudsin alles teisele poolajale, aga asi seegi. Mõlemad mängud olid päris põnevad ja ründavad, loodetavasti jätkub kogu turniir samas vaimus.

Tegelikult nii suur fänn ma pole, et viitsiks palju rohkem mänge peale esimese ja paari viimase vaadata, elus muudki põnevamat teha. Samas tahaks panna Kanada õlletootjatele südamele, et olen valmis isegi nii igavat ala nagu ameerika jalgpall vaatama kui selle puhul õllehind sealmaal poole dollarini kukub. Samas nii janune ma ka pole, et pesapalli isegi tasuta õlle puhul jaksaks jälgida :)

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!