Wednesday, July 4, 2012

Kiirelt läheb puhkus:(

Teel Pakrile koos vanema lapse ...
... noorema ja nende sõpradega.
Nii kuradi kiire olnud, et pole aega postitada, ehkki mitu korda alustatud. Kõigepealt saabusid lapsed ja tegemist kui palju, siis tuli nende "hoidja" ka veel:) Igatahes oleme iga päev miskit ette võtnud ja õhtuks üsna kutud olnud. Annan siin lühiülevaate, kui viitsin kirjutan hiljem pikemalt, sest nii mõnestki asjast tunnen vajadust muljetada.

Allveelaev Lennusadamas
Laste saabumise päeval hööveldasin veel põrandalaudu parajaks. Järgmine päev astusid sugulased läbi, keda ma polnud sõna otseses mõttes aastakümneid näinud. Õlutki ei saanud võtta, sest õhtul sõitsin bussijaama vastu "vanale" hoidjale-sõbrale-sugulasele. Reedel läksid lapsed omapäi sõbrannaga linna peale, hiljem põrutasime kogu kambaga randa. Juhina pidin jälle karsklasena pooleprotsendilist kalja jooma. Järgmine päev uuesti Vääna randa aga saime ilmaga paraja tünga, tibutas nimelt. Positiivse külje pealt tuleks mainida fakti, et tagasitulles sai sauna, kus võisin rahuliku südamega Pilsi rüübata.

Pühapäeva hommikul põrutasime sõbra paadiga Tilgu rannast Pakri poolsaare klindiastangu alla ja sealt edasi Pakri saartele. Kokku pea 80 km vee peal kimamist ja seda kummipaadiga, laste istumine ning käed olid pärast valusad, ilm õnneks väga hea. Esmaspäeval koos vana sõbra perega Lennusadama külastamine, pisem tüdruk palus "vaba" päeva seekord. Vinge koht ja nigel söökla. Õhtul sättisime arvutid üles, mäng kestis kolmeni öösel.

Roosta rannas
Teisipäev nokitsesin veidi laudade kallal, aga õhtul võtsime ette rattasõidu uhiuut Nõmme - Tabasalu rattateed mööda, harukordselt tore elamus, miks küll minu nooruses taolisi teid polnud! Eelmisest päevast hoogu sattununa uhasime seekord lausa viieni arvutite taga mängida, minu tippsaavutuseks paari sekundi jooksul kaks pussitamist asjalikus serveris:)

Täna tegime Lääne-Eestile tiiru peale. Käisime Roosta rannas ja Põõsaspea neemel. Ilm oli super hea - parasjagu soe ning päikseline. Olen nüüd kadestusväärselt pruuniks parkinud nahaga. Metsa alt leidsime esimesi mustikaid ning Peraküla infopunktis veetsime huvitava pooltunni. Tagasiteel Tallinna jäid mõlemad plikad põõnama. Nüüd lõpuks tekkis moment miskit üles riputada.