Sunday, August 5, 2012

"Viimane õhtusöök" - poissmehena ;)


Keegi kuulus kunstnik on vist maalinud pildi sel teemal, aga kui ma uduselt õieti ikka mäletan siis kujutati tollel miskit seltskondliku läbu, mina paraku õhtustasin ainult koera seltsis. Seega kes loodab siin kunstiteemalist arutelu leida võib kohe veebilehe kinni klõpsata.


Viimaseks poissmehe õhtusöögiks grillisin burgereid (8 tükki) ja suskasin ka kaks paprikat ning mõned enda aia tomatid hakkliha kotlettide kõrvale susisema. Kartulid, mida polnud kuna unustasin neid poest tuua, asendasin maisitõlvikutega. Hooaeg momendil käes mistõttu 5 tõlvikut võib 1 dollariga saada.

Pole varem tomateid grillinud aga kusagilt oli kõrva jäänud, et sedagi võib teha - osutusid vägagi maitsvaks, teen teinekordki. Kaasale panga poolt jõuludeks kingitud Itaalia punane vein sobis oivaliselt kõrvale. Siit on ka mõista, et meie peres seisab kõik muu alkohol peale õlle õige kaua, hea et kärakal säilivustähtaega pole:)



Taldrikul olevat saiatükki ma paraku proovida ei saanudki, sest sel ajal kui maisist pilti tegin haihtus see müstilisel kombel jälgegi jätmata. Koera käest asja uurides vaatas ta mulle arusaamatuses otsa väljendades kogu oma olekuga, et imestab isegi kuidas sai lihtsalt kaduma saab minna, ilmselt kass varastas selle. Mul tekkis siiski kuri kahtlus, sest järgmisel momendil ei suutnud ta oma ihasid talitseda ja üritas lausa mu nina alt kotletti taldrikult pihta panna. Minu kurja hääle peale tõmbus tagasi aga erilist süütunnet üles ei näidanud. Seda polevatki oodata nagu Discovery'st lugesin, koertel pidavat siiski vaid põhilised emotsioonid esinema aga nii keeruline nagu süütunne käib nende ajule üle jõu.


Magustoiduks nautisin vanillijäätisest jäämägesid konjaki loigus, nii palju jooki siiski polnud, et oleks saanud kontrollida kas jäätis konjakis ujub:) Lugemiseks anonüümse blogilugeja poolt soovitatud "Black Swan", mis juba esimese 10 lehekülje põhjal otsustades nii huvitav tundub, et seda peab vähehaaval ja mõttega lugema. Muideks raamatukogus oli ta mingil müstilisel põhjusel liigitatud programmeerimisalaste raamatute kategooriasse???

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!