Tuesday, January 8, 2013

Ebapedagoogiline lugu

Nagu pildilt näha, olen suutnud lisaks omalastele ka
Toronto Ülikooli juures töötava sugulase "ära rikkuda"
Järgnevat lühikest juttu pole soovitav lugeda kooliealistel lastel ja korralikel lapsevanematel. Mina nimelt olen sellist tüüpi äärmiselt ebapedagoogilise suhtumisega isa, kes küsib lastelt ega nad ometi ei taha esimese vaheaja järgse koolipäeva asemel suusamäele minna. Noja lapsed, nagu see vaimselt tervete puhul kohane, arvavad õhinal, et tegu on ühe ääretult toreda mõttega. Kindlasti leiavad nii mõnedki, et minu käitumine on äärmiselt vastutustundetu, ja nii need lapsed pätistuvadki. Esiteks lähevad kooli asemel suusamäele, siis ostukeskusse, edasi piljardisaali, baari ja lõpuks vargile:)

Vanem tüdruk roolis
Aga näe minu vanemad käitusid minuga nii ja pole ma siiamaani veel kuritegelikule teele sattunud kui riigitööle minemine välja jätta:) Igatahes olin omal ajal ja olen tänini väga tänulik, et mulle anti võimalust toredate asjadega tegeleda ka siis kui kooliskäimine seda segama kippus. Noh vaikimisi oli muidugi eelduseks, et õppimisega on asjad enam-vähem joones. Eks see sundis mind ka hindeid viisakal tasemel hoidma. Ausalt öeldes ei saa aru vanematest, kellel selle koha pealt puudub paindlikkus, sest liigse sundimisega saavutad ainult vastupidise tulemuse. Aga ma ei taha siinkohal kedagi õpetama tulla, eks igaühel on omad "õiged" arusaamised, mille järgi me käime.

Noorem neiu on osavamaks saanud
Vanem alati meie pere meister olnud

Aitab targutamisest, järgnevad mõned pildid suusatajatest. Seekord olime autos neljakesi: mina, tüdrukud ja Toronto Ülikooli juures töötav sugulane. Vanem tüdruk enamuse ajast roolis harjutamaks maanteesõitu rasketes oludes tuisu ja libedaga millele tagasiteel lisandus pimedus.

Tom mäel lund pritsimas
Jüri noore inimese kombel lumelaual

Ilm oli normaalne, mõned miinuskraadid ja hea lumi. Peale lõunat saime ka päikest aga siis tõusis õige tugev tuul, mis tekitas pinnatuisku. Korraliku riietusega sellised pisiasjad õnneks ei sega.

Mis vilju kannavad talvel puud ...
Punased püksikud :)

Tõstukil üles sõites jäi silma miski punane riidetükk okstes tuules lehvimas. Kui eelmine aasta oli tegu rinnahoidjaga, siis seekord oli keegi vallatu preili lausa püksikud kaotanud:) Hiljem kuulsin, et teise tõstuki ääres olla koguni "rinnahoidja puu" kasvanud, kus oma kümmekond "vilja" otsas rippunud, mina seda kahjuks ei näinud.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!