Saturday, February 23, 2013

Suusa-Reeded

Õhtune vaade alla Huroni järvele.
Viimased kaks reedet olen suusamäel veetnud. Ilmad pole küll päikeselised olnud aga see eest lumepind väga hea kihutamiseks. Mõlemad korrad sai isegi tavaliselt pikisilmi oodatud lumetraktoreid kirutud, sest need muutsid mäe liiga siledaks ja mugavalt sõidetavaks.

Kui mäel veidi künkaid siis huvitavam kihutada, eriti korralike suuskade ja väheste suusatajatega. Paljude Euroopas mägedes käinute jaoks on mu pildid just selle koha pealt üllatavad, et nõlvad sealse arusaamise järgi pea tühjad. Rahvamassi vahel ei saaks ega tohikski suurt kiirust arendada, võib päris valusa laksu anda või saada.

Kata ja Kiki "koondise" vormis
Härmas elupuu mäe tipus


Kui esimene kord käisin pisema tüdruku ja sõbra lastega siis eile sõitsime vanema plika ja sõbra pojaga. Õieti peaks mainima, et mina olin kaas-sõitja ehk siis kaardilugeja, tüdruk roolis nii minnes kui tulles. Tal ongi harjutamist vaja, sest paari nädala pärast sõidueksam ees ootamas (millest tuleb eraldi lugu). Mulle muidugi meeldib kõrvalistmel lõõgastuda, plika juba päris hea ja kindel roolis. Praegu märkasin, et puhtjuhuslikult oli meil kõigil sattunud sarnane riietus selga. Oleks kohe tähele pannnud oleks pildi kolmekesi koos teinud.

Mina laskumas samas vormis kui lapsed.
Viimase lumetormiga viisin vanema lapse autoga tänavatele harjutama, et teaks mis tunne libedaga on. Sai aimu, et vahel ei aita ka ABS pidurid ja auto ei pruugi sugugi selles suunas sõita kuhu rattad pöörad. Veojõu kontrollile vaatamata jäime paar korda kinni, võttis jupike jõnksutamist enne kui uuesti liikuma saime. Harjutada oli suht ohutu, sest vaid üksikud liiklejad olid sellise ilmaga julgenud teedele tulla.

Lumelaudur mu kaenlas :)
Vanem laps õhtusel ajal oma vormis
Mõlemad reeded tegime täispika päeva, lahkudes enne seitset hommikul ja jõudes koju tagasi peale keskööd - sihukesed entusiastid oleme:) Viimane kord proovis vanem laps uusi saapaid ja Rossignoli võistlus slalomisuuski, mõlemad osutusid headeks eriti võttes arvesse, et saadud supersoodsalt ehk tasuta. Suusad sõbralt ja tuliuued saapad samuti tasuta, sest keegi oli need poodi tagasi viinud, kuid saamata raha tagasi lihtsalt sinna jätnud. Poel neid müüa ei sobinud ja andis ära esimesele, kes küsis, kelleks kogemata juhtusin mina olema.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!