Sunday, March 16, 2014

Protest Putini Poliitika vastu !

Ehkki olen poliitikast huvitatud, pole kunagi eriti viitsinud mingitest aktsioonidest osa võtta. Olen rohkem sihuke tugitooli poliitik, kellele meeldib maailma asju arutada, aga mitte midagi ise ette võtta. Ainsad korrad kui olen viitsinud tagumiku maast lahti sikutada, olid Eesti vabanemise ajal 80'te lõpus - allkirjade kogumine, Tammsaare pargi miiting, Lauluväljaku üritus, ... ja siin Torontos Musta lindi päev, mis oli eelneva jätkuks.

Nüüd on suutnud Putin oma hitlerlik-stalinistliku poliitikaga mind nii kaugele viia, et olen sunnitud kaaluma poliitilisele protestimarsile minemist. Tunnetan justkui moraalset kohustust, ehkki mõistan - üks inimene, eriti veel kaugel Torontos ei suuda maakera teisel poolel olevatele sündmustele kuidagi mõju avaldada. Aga võin siis häbenemata oma lastelastele öelda, et vähemalt protestisin kui selle sajandi Hitler Putini vormis esile tõusis. Nimelt olen hakanud tõsiselt muretsema, et oleme kahekümne esimese sajandi pöördepunktis, loodetavasti eksin.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!