Saturday, February 20, 2016

Kõne Julgeolekust :P

Viimane kord kui laps SWAT teamiga kokku puutus :)
Mis tunne oleks teil kui töö juures heliseb taskus mobla ja ekraani vaadates näed, et kõne tundmatult numbrilt (Unknown Number). Tavaliselt ma selliseid vastu ei võta, aga kuna see oli heaks vabanduseks korraks kohvikusse jalutada vastasin ja sain paraja shoki osaliseks:



Mina: Hallooo
Mrs X: I'm calling from RCMP, we would like to talk to you privately.
            [ Ma helistan julgeolekupolitseist, sooviksime teiega privaatselt rääkida ] 

Mul muidugi jooksevad silmi eest läbi kõik viimase aja "kuriteod" nagu koera sita jätmine kiriku ette või toidupoe ees parkimine kollasele joonele. No kurat, kus ma küll vahele jäin :)

Mina: Eee..., moment, jah nüüd saan rääkida.

Olin jalutanud kõrvalisemasse nurka, ise ettevaatlikult aknast välja piiludes, et kas SWAT teami snaiperid on end juba lähematele katustele üles sättinud.

Mrs X: I have to inform you that you are legally obliged to answer the following questions truthfully otherwise civil and/or criminal case might be brought against you.
             [ Pean teid informeerima, et olete seaduslikult kohustatud tõeselt vastama järgnevatele küsimustele vastasel korral võib teie vastu tõstatada tsiviil ja/või kriminaal süüdistuse. ]

Mina: OK

Jään küsimusi ootama omaette mõeldes kas peaks kasutama seaduslikku õigust advokatuuri abi järele, või äkki julgeolekupolitsei puhul see ei kehti. 

Mrs X: It concerns your daughter M. T.
             [ See puudutab teie tütart M. T. ]
Mina: Yes, ok ... ???

Mida kuradit mõtlen, kas plika on ilma minu teadmata mingi muslimi poisi endale leidnud või mis veel hullem, ise mingi ettekujuteldamatu tembuga hakkama saanud, tõmbamaks endale julgeolekupolitsei tähelepanu.

Mrs X: Do you know that she is aquiring the permit for restricted firearms.
             [ Kas te teate et ta soovib saada eriotstarbelist relvaluba? ]

Kivi langeb südamelt ja hakkan uuesti hingama, siis sellise tühja asja pärast tülitatakse. Muidugi meenub, et relvaloa taotlusele olin lasknud enda kui teda pikemat aega tundva täiskasvanu nime panna.

Edasine pole enam nii huvitav, et vääriks trükkimist. Lisaks üldisele tausta kontrollile tunti huvi kas ta pole hull või ei soovi kedagi ilma mõjuva põhjuseta teise ilma saata. Lõpetuseks sooviti head päeva ja oligi kõik. Igaks juhuks helistasin kiirelt kaasale, et teda võimaliku Julgeolekust tuleva kõne eest hoiatada :)

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!