Monday, December 10, 2018

Hooaeg avatud

Reedel ilmaennustust vaadates veendusin, et õunad tuleb garaazhist tuppa vedada -8C võib ubinatele põntsu panna. Igaks juhuks viskasin pilgu Blue Mountaini olukorrale, seal ennustas 15 senti värsket lund eelnevalt all ootavale 25'le. Mäel neli rada avatud ja esmaspäeval tõotas küll pilvine aga paari miinuskraadiga ilm tulla. Oluline moment, et sula vahepeal polnud ja lumepinna kohta öeldi "machine groomed packed powder", kiirete suuskadega mõnus. Esmaspäeva hommikuks polnud olukord muutunud, seega suusad autosse ja ajama. Kohapeal võtsime oma hooajapiletid kassast välja. Minu oma maksis vaid 199CAD ehk 133EUR, tütrel sutsu enam kuna jäi soodukale hiljaks. Saabaste jalga ajamisel jokutasime veidi soojas ruumis. Täieliku üllatusena seekord ei pigistanud parem üldse mu suure varba nukki, mis eelmine aasta palju tüli tegi. Sättisin muidugi äärmiselt korralikult saabast jalga järgides kõiki reegleid punkti pealt. Etteruttavalt võin mainida, et saabas jäi tipp-topp vormi kogu sõidu ajaks. Vahepeal pidin tõstukil klambreid lõdvaks laskma, et veri paremini läbi käiks. Meeldetuletuseks järgmiseks korraks: viida aega saabaste sättimisel, siis mäel ei pigista ja suusatad terve päeva muretult.

Kummaline ja samas tore, millist vaheldust võimaldab tänapäeva elu.
Eelmine esmaspäev ookeanis ujumas ...
... see esmaspäev mäel suusatamas.
Juba esimese sõiduga veendusime, et täna tuleb hea päev, lumi oli super ja rahvast vähe. Kes see ikka kiirel tööpäeval mäele ronib, meil mõlemil esmaspäevad aasta lõpuni tütrega vabaks võetud. Veidi segas pilvine ilm, sest pinnakontuurid ei paistnud hästi kätte aga polnud hullu, harjusime ära. Tegime kiiret sõitu, millele aitas kaasa mu väike apsakas. Olin tütrele kogemata slalomi omade asemel suurslalomi suusad ja pikad kepid kaasa haaranud. Vahepeal saime jäävihma, kui prillidest enam läbi ei näinud läksime kohvikusse kuuma jooki mekkima. Poole tunni pärast olid olud paranenud, tagasi mäele, suusatasime kuni tõstuk kella poole viie ajal seisma pandi. Hooaja algul nad õhtuseid sõite ei tee aga juba neljapäevast võime soovi ja jaksu korral kella üheksast hommikul üheksani õhtul mäge kratsida.

1. Hind siis odavam kui meil siin "mägedes". Esimese soodukaga oli siin 149 eurot täiskasvanu hooajapilet (Kuutsemägi + Väike-Munamägi).

2. See on tõepoolest hea hind, paari pisikese agaga, mis mind kull ei sega. Nimelt pilet ei kehti laup ja puhap peval (9-3:30) kehtib alates 3:30-9PM. Samuti 26dets-31dets. Need aga ajad, mil hullult rahvast ja suusatada suurt niikuinii ei saa. Muidu alates hooaja algusest kuni lõpuni 9AM-9PM sõida palju tahad.
    P.S. Kuutsekal ja Munakal õppisin sõitma, vahva oli ulikooli ajal Tartu rongiga reede hommik kohale põrutada ja puhap õhtu tagasi. Sõita sain seoses tutvustega tasuta :D

Replies
    1. Nojah, eks siin ka see probleem, et nädalavahetusel liiga pikad järjekorrad, aga samas praegu hooaja alguses ongi mägi ainult nv-l avatud. Meil käib suurem tüdruk slaalomitrennis, ikka igal nädalavahetusel ja kui võimalik siis ka nädala sees õhtuti, vanaisa on hea mees ja viitsib teda vedada, ise nädala sees peale tööd väga ei viitsi :)

Delete
    2. Eks sihuke vähegi pikem sõit nõuab entusiasmi, tuleb ise kah tegelema hakata, siis põnevam. Osaliselt hakkasin karatega tegelema seetõttu et ei viitsinud niisama passida kui lapsed madistasid.