Monday, July 11, 2022

Tegus puhkusepäev

Täna: jooksin viieka, koristasin ja puhastasin auto, tegin auto ülevaatuse, panin pangavestluseks aja kinni, otsisin ja leidsin sobiva kiire ja piiramatu mahuga netipaketi, ostsin kaks kasti ülihead tshehhi õlut, sõitsin rattaga Vääna, käisin metsa all mustikaid ja kukekaid otsimas, lebotasin suvilas, tarbisin paar õltsi lihapirukatega, sõitsin tagasi Tallinna, momendil blogistan.

Nüüd veits pikemalt eelnevast. Jooksmisega olen saanud tasapisi järjele, selle kuu kuues ja järjest kolmas viiekas, enam ei tunne nagu kõrvaloleval pildil. Rattasõidu tegin täiesti niisama ilma põhjuseta, lihtsalt energiat oli üle ja ilm ilus. Vihmaennustuse tõttu viskasin igaks juhuks fleece ja kile rattakotti, vaja neid ei läinud. Ratast lihtsalt nautisin kulgedes, ei surunud, lasin rahumeeli nii mõnegi mööda, isegi ühe preili.

Mustikatega on sihuke lugu, et neid on vähe ja osa veel toored. Samas need vähesed on kenad suured ja maitsvad. Äkki oskab keegi kommenteerida kas tänavu ongi nigel mustikaaasta või lihtsalt sattusin väheviljakasse kohta. Metsmaasikaid see-eest päris ohtralt ja niiskemates kohtades ilusad suured. Seeni ei näinud ainsamatki, kukeseentest rääkimata.

Zlata Praha (Praha Kuld) - õllesõbrad, olete seda proovinud? Kui teile maitseb minu lemmik Pilsner Urquell, siis see on lähim analoog. Samuti tshehhi toode kuid soodushinnaga vaid 99 senti pooleliitrine purk. Humal on just sellise mekiga, mis mulle noorusaja Praha õllekeldrit meenutades noostalgiavõdinad ihule ajab.

Ratas kurivaim hakkas kriuksuma, nagu ratturgi vajab teine õlitamist. Ma igaks juhuks mainin, et jutt pole mitte tuntud poliitikust vaid lenksu ja pedaalidega aparaadist😜 Igaks juhuks on mul pisike rattatööriistade karp ja kaks varukummi kaasas nigu ralliautol (naljahambad võiks muidugi ka selle lause pohul poliitikut silmas pidada). Ralliga seoses pakuti võimalust "teenida" rallipassid viies Toyota tutikaid masinaid Tallinna esindusest Tartusse. Kahjuks pidin seoses teiste ettevõtmistega ära ütlema. Järgmise nädalavahetuse rallile tahaks kangesti minna, paraku pean just laupäeva õhtupoolikul Tallinnas olema😞

P.S. Kaalusin end esimest korda puhkuse ajal. Pole hullu, vaid pool kilo juurde võtnud ja endiselt "normaalses" kaalus. 78.1kg on igati hea minu pikkuse juures.

6 comments:

  1. UrquellI müüakse ka Eestis, mumeelest ma olen coopist ostnud.

    ReplyDelete
  2. Tõsi, lihtsalt 2 euri pudel. Ihnsa inimesena ei raatsi tavatarbimiseks bensuhinna kategoorias õltsi osta kui sama hea poole odavamalt saadaval. Ratsionaalsust ei maksa otsida, sest samas restos ei pilgu silm neja eurose õlleklaasi puhul :D

    ReplyDelete
  3. See õlu on tavaline pilsivesi, Lidlist ja Maximkast saad veel odavamat sama maitselist ja lõhnalist, kõigil on samalaadne ülistusjutt peale trükitud ja juua kõlbavad nad kõik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jutust suurt ei hooli, ikka maitsest, ja see mark vastab täpselt minu ootustele nagu ka täna võisin uuesti veenduda.

      Delete
    2. Maitse on kõigil õlledel selline, et kui pähe ei hakkaks, siis niisama pole mõtet selle kibeda ja hapu veega põit piinata, jooks kalja selle asemel. :)

      Delete
  4. Tundub päris hea päev olevat :)

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!