Wednesday, October 31, 2012

1001 Killi


Helikopter Caspian Border kaardil
Pühapäeval paar päeva peale BF3 aastapäeva saavutasin uue rajamärgi - 1001 kills ehk 1001 vastast maha notitud. Võttis pea sama kaua aega kui 1001 Araabia muinasjutu jutustamine:) Nagu arvutimängule kohane, hoitakse sõltuvuse süvendamiseks sinu tegevuse kohta igasugust statistikat, sealjuures nottimiste ja notitud saamise suhet. Mängusõltlased pidavat tundide, ei pigem ikka päevade kaupa harjutama erinevaid trikke, et oma statistikat üles kerida sellega uhkustamiseks. Kuna tegu on kohati korduvate olukordadega, siis saab näiteks granaadi viskamise või laskmise täpsust harjutada just nii, et olles teatavas kohas sadu kordi katsetanud tead kindlalt ette kuhu granaat maandub või palju kuul distantsil kukub.

Sellise pulliga ei viitsi ja pole ka aega tegeleda, tegu on ju ikkagi ainult mänguga. Aga vahel tekib küll tusatunne kui keegi proff su muuseas suvalisest positsioonist ühe pauguga maha laseb samas kui oled ise pool pidet talle tulutult kerre uhanud. See on ka üheks põhjuseks, miks mulle jalamehena mängimine eriti ei istu, tankis ja eriti helikopteris olen palju tulemuslikum. Jalameestena madistamine eeldab lisaks harjutamisele ka kiiret reaktsiooni. Linnakaartidel võitlused, kus masinaid suht vähe, sarnaneb rohkem COD4'le. Snaiper on ainus jalaväe tegelane, kes suht tulemuslik ka rahulikumalt mängides. Palju sõltub siin positsiooni valikust ja ümbruse silmas pidamisest. Samas päris üksi snaiperit mängides saad peagi notitud, sest kui keegi on ligi hiilinud siis püssist suurt abi pole ja ka püstol tagavara relvana jääb vastase automaadile kindlalt alla.

Statistikat vaadates on kohe näha, et olen suht konservatiivne mängija. Kui muud näitajad pole just kõige nõrgemad, siis punktide hulk minutis on igatahes nõrk ja ka keskmise täpsusega ei saa hiilata. Muidugi tuleb arvesse võtta, et kuulipildujaga kattetuld andes või õhutõrje kahuril täpsust ei taotletagi aga arvesse läheb kõik.


Tagasi tulles oma 1001 nottimise juurde tuleb tunnistada, et nii mõnedki on seoses mängu graafiliselt väga professionaalse teostusega, elavalt meelde jäänud. Eelkõige muidugi pussitamised, sest need eeldavad suuremat oskust, pead vastasele seljatagant ligi pääsema, ilma et too märkaks. Hea tunde toob enamasti kaasa kui oled suutnud teise üle kavaldada, või lõksu meelitada. Mõningad ebarealistlikud trikid nagu tankikahuriga helikopteri või lennuki allalaskmine näevad ekraanil lahedad välja. Pühapäeval näiteks märkasin Death Valley kaardil snaiperit kõrghoone katusel. Jalamehena oli teda võimatu sealt alla lasta aga too tegelane oli muutunud tüütuks noppides pidevalt meie mängijaid. Hüppasin tanki, sõitsin veidi lähemale ja uhasin üsna umbes pilvelõhkuja katuse suunas mürsu minema. Üllatuseks oli tabamus pea perfektne, paneel just tema all plahvatas ja snaiper lendas efektselt kõrges kaares taeva alla - punkt ja meeskonna tänud mulle.

Viimased kaks killi (1000 ja 1001) sain Kharq Island kaardil tankis istudes kui kaks vastasmängijat lõhkeainet täis laotud Jeepiga meie meeskonna teist tanki üritasid rünnata. Kihutav Jeep ilmus konteinerite vahelt ja pidi merre sõitmise vältimiseks kurvi võttes kiirust vähendama. Õnneks oli mu toru enam vähem õiges suunas, tulistasin pikalt mõtlemata ja ehkki mürsk ei tabanud autot piisas lööklainest C-4 lõhkeaine pakkide detoneerimiseks. Järgnenud plahvatus pühkis pool kaid puhtaks.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!