Saturday, July 4, 2009

Väinamerel - 1

Meie matka marsruut

Juuli esimesel päeval võttis sõber mind kaasa paadimatkale Väimamerele. Nagu järgnevaist piltidest võib näha oli reis vapustav ja ilmad just parajad. Käisime enamasti kohtades, kuhu pääseb ligi vaid pisiujuv-vahendiga. Mõned laiud olid nii väikesed, et tormiga käib sealt vesi üle, teised nii suured, et padrikus oleks pea-aegu ära eksinud. Väljusime Rohuneeme sadamast, esimeseks sihtpunktiks Harilaid.
Loodetavasti maaamet ei pahanda, et tema kaardiserveri aerofotosid retke paremaks näitlikustamiseks kasutasin.

Harilaid

Randumine

Kajakapesa ...

... ja poeg

Mitmesugused laiul õitsevad lilled

Veidi närvikõdi

Umbes 50 meetrine!!! mast, mille otsa lihtsalt oli vaja ronida:)

Vaade saarele masti tipust

Majakas on sellelt kõrguselt õige madal.

Järgmiseks eesmärgiks oli Vohilaid,
kus kavatsesime end laagrisse sättida.

Randudes märkasime mingit hütti (rannal asuv must laik aerofotol), mis osutus kuivale jäänud ujuvaks saunaks. Sellist kohta võis ideaalseks pidada, sauna mõnusid ei osanud sellel reisil küll oodata. Aga kui pakutakse siis tagasi ka lükkama ei hakka.

Saunas olid isegi kuivad puud ahju kõrval ja plastkauss kulbikesega vee kerisele viskamiseks. Õhtul peale päikeseloojakut käisime saunas nautides leili ja meres ujumist. Rand oli veidi madal ja klibune aga veesussidega polnud häda midagi. Saunapilte paraku ei teinud me esteetilistel kaalutlustel:)