Sunday, July 17, 2022

Pere ja muud loomad

Eelmise nädala kokkuvõte:
Teisip - PuuLuup kontsert.
Sõitsime sõpradega Padisele kontserdile. Olin küll kuulnud varem sellisest pundist kuid enda teada mitte kunagi kuulnud nende lugusid. Sama värk nende pilliga, mida nimetatakse "Hiiu kandleks". Asjatundmatu minu arust võiks seda instrumenti pigem "Hiiu viiuliks" nimetada, sest neid neljakandilise kasti peal olevaid keeli mitte ei näpitud vaid saeti mingi poognaga - aga mis ma asjast tean. Huvi pärast isegi googeldasin ja sain teada, et lisaks Läänemere piirkonnale olevat sarnast pilli mängitud ka Briti saartel.

Keele viis alla!
Tants ja trall

Kuna kohale jõudsime kole vara oli aega ka ümbrusega tutvuda ja kohaliku faunaga sõbruneda. Sead meile suurt tähelepanu ei pööranud, haned hoidsid ka eemale, jänesed norisid rohuliblesid aga kitsed tikkusid pildile nagu näha. Lisaks pean esile tõstma Kalju Lava kondiitri toodangut, absoluutselt kõik koogid ja küpsetised olid super maitsvad, magusa ja muude maitsete balanss perfektne.

Kolmap - Väänas vanematega.
Ilmaennustus ähvardas ülejäänud nädalaks sadu, otsustasin kasutada ilusat ilma ja vanadega suvilas käia, temperatuur ka lõpuks palju talutavam. Neile muidugi tore vaheldus. Võtsime mõnusa eine verandal päikese käes, ikka mugav kui kohvimasin kohapeal. Sain ka järjekordse oksahunniku ära põletatud. Kolm eelmise aasta viljapuude lõikamisest veel ootamas, lastele paras tossutada. Kiire jalutus randa, ehkki esialgne plaan oli jooksuring teha. Ilm tuuline ja vesi soe aga ujuma ei viitsinud minna. E

Neljap - Pööraselt Piiramatu
Käisin Tele2 esinduses ja võtsin neilt piiramatu netiühenduse pakendi. 25 euri kuus piiramatu mahu, kiiruse ja pilve eest on ikka super soodne. Isegi ruuteri rent ja Go3 TV pakend 36 kanaliga pluss sarjad ja filmid olid hinna sees. Kodus üles seades pakkus eelkõige huvi mida see TV endast kujutab. Kõik eesti kanalid, lisaks ports väljamaa omi. Kava sirvides tuli tunnistada, et olen telekast nii võõrdunud, suurt miski ei pakkunud huvi, kõik mida tahan vaadata niikuinii netis olemas. Ainult Rally Estoniat jälgisin veidi aega otseülekandes - sedagi rohkem uudsusest. Tundus hirmus ajaraiskamine tundide kaupa teleka ees istuda, parem vaatan õhtul mõneminutilist kokkuvõtet.

Reede - Asjaajamine ja vanemate juures igasugu paberite ning dokumentide sorteerimine ning korrastamine. Laup - Muru niitmine ja lennujaamast laste üleskorjamine. Lend oli üllatavalt lihtsalt sujunud, ei mingeid hilinemisi, trügimisi ega pikka ootamist kusagil. Käisime kohe Järve Selverist läbi, plikad laadisid igasugu head ja paremat käru täis. Õhtul istusime vanematega, kohvitasime ja koogitasime, Rõngu pagari mustsõstra tort meeldis kõigile, pool pandi nahka nigu niuhti. Plikad suutsid pea keskööni ärkvel püsida, et võimalikult siva ajavahest üle saada.

Hall keskmik olen
Ilmselgelt on F-35 "Stealth"😁

P.S. Nädala algul nägin Pääskülas kahte ameeriklaste F-35 madalalt üle lendamas. Äraütlemata mõnus ja südant soendav tunne oli neid vaadata ja mürinat kuulda. Pilti kahjuks ei jõudnud teha.

P.P.S. Eesti Ekspressi testi andmetel olen täpselt keskel 21% normaalkaaluliste hulgas.