Thursday, September 8, 2016

Battlefield 1 multiplayer esmamuljed.


BATTLEFIELD 1 BETA ametlik treiler

Eelmine neljapäev sai Battlefield 1 beeta versiooni tasuta alla laadida ja proovida. Mina tegin seda õnneks alles reedel, neljapäeval olla serverid hullult ülekoormatud olnud, millest tulenevalt mitmeid probleeme. Reedel sain kiirelt mängu laaditud ja installitud, sellega miskit jama polnud. Ehkki plaanis oli alles laupäeval mängida, ei kannatanud ma muidugi oodata ja lükkasin kohe käima.

Nagu ikka uue mängu puhul oli esialgu parasjagu õppimist, ehkki põhiasjad olid samaks jäänud. Beeta versioonis neli klassi, meedik, snaiper, insener ja rünnakrühmlane. Relvade valik oli viletsa võitu ja suht ühekülgne nagu olin kartnud oma esimeses BF1 teemalises postituses. Graafika muidugi tasemel ja muutuva ilmastiku efektid põnevad. Samas ei hakanud silma midagi erilist rääkimata jalustrabavast kui eelmise sama seeria mänguga BF4 võrrelda. Pigem ütleks, et tõsine pettumus.

Täägirünnaku algus ...
... ja lõpp.
Käsitsivõitluse animatsioonid olid erinevad, kasutada sai mitut sorti nuiasid ja lisaks ka täägirünnak, mis ehk kõige meeldejäävam kõigist efektidest. Mulle isiklikult ei meeldinud käsitsivõitluse juures kiire reageerimise korral vastulöögi andmise võimaluse puudumine. Sisuliselt tagasiminek BF3 ja eriti BFBC2 kahe juurde, kus olid kaitsetu, kui vastane noaga ründas - animatsioon läks käima ja isegi tüübile valangu kõhtu laskmine enam ei päästnud. BF4 võimaldas noalööki blokeerida ja vastasele oma tera maitsta anda kui kiirelt reageerisid ja too otse ründas. Kokkuvõttes oli mõtet nuga kasutada vaid seljatagant või küljelt kui sind ei nähtud.

Relvade kasutamise koha pealt palju ei viitsinud katsetada, kasutasin vaid standardrelvi. Kõige enam meeldis rünnakrühmlase automaat, ma ei teadnud, et sihukest relva esimeses maailmasõjas oleks laialt kasutatud. Kuulipilduja oli ka suht normaalne, ei mingit üllatust, keskpikal distantsil hea relv. Snaiperpüss on tehtud palju lihtsamaks ja mugavamaks kui võrrelda BF4 või eriti BF3'ga, kus see liiga realistlik oli. Isegi mina, kes palju snaiprit ei kasuta, nottis kergelt liikuvaid märklaudu. Usun, et kasutamist tehakse raskemaks, muidu on relvastus liiga balansist väljas ja pooled mängijad hakkavad täpsuspüssiga ringi jooksma. Meediku vintpüss lasi suht siva ja täpselt kuid mulle pole kunagi seda sorti relvad istunud, kus pead hirmsa kiirusega hiirenuppu klikkima, et vastast teise ilma saata. Püstolid tundusid lihtsamad kui varem, sain isegi ratsaniku sellega maha. Granaadid suht võimsad, mitu tüüpi sai vastu taevast lasta kui üritasid end majja või müüri taha peita.

Soomusrongi hävitamiseks vaja rohkelt lõhkeainet
Tehnika ja transpordivahendid on kõik uued, kõige erilisem ehk hobune. Proovisin seda mõned korrad aga õiget tunnetust kätte ei saanud. Vehkisin veits mõõgaga, kuid pihta ei saanud, lõpuks hoopis ajasin vastase kapjade alla kus too otsa leidis. Soomusautod kuulipildujatega on heaks kiireks transavahendiks lippude vallutamisel punktide saamiseks. Tankid harjumatult aeglased ja kerge saak inseneridele, kui viimased koordineeritult tankitõrje granaatide või dünamiidi pakkidega ründavad. Soomusrong on uus võimas rasketehnikavahend, kasutasin seda korra, eriti ei meeldinud. Lennukid aeglasemad ja eeldatavalt ka lihtsam neid maapealsete sihtmärkide vastu kasutada. Ise ei piloteerinud, korra lendasin kaasa aga ei saanud aru, mis mõte sel oli (vaatleja ehk), sest mingit relva mul kasutada polnud.

Mängisin neljal päeval ja saavutasin 15 taseme, mis pidi andma BF1 Beeta dogtagi, kui päris mäng välja tuleb. Kokkuvõttes on mul sihuke tunne, et pole vist kavas osta, sest minu arust nii BF4, BF3 kui ka BFBC2 ja isegi BF2 huvitavamad kui BF1. Minu arust ainult rohkem kui 10 aasta vanune BF 1942 samal tasemel. Viletsaim BF seeria mängudest on nii üldise kui ka minu arvamuse kohaselt olnud praegusele eelnenud BF Hardline, mida ma ei ostnudki. Ainus põhjus, miks BF1 muretseksin oleks see kui BF4 serverid pannakse kinni või sinna liiga vähe mängijaid jääb. Minu suur lootus, et järgmine Electronic Arts Battlefieldi mäng korralik oleks.

Objektiivsuse huvides pean tunnistama, et hulk autoriteetseid mänguteemalisi veebilehti kiidab mängu. Ei tea kas on maitse nii erinev või on need tüübid lihtsalt kinni makstud :P Tegelt muidugi üheks pisikeseks probleemiks, et ei viitsinud juhendeid lugeda, mistõttu jäin mitmest huvitavast efektist ilma.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!