Saturday, March 31, 2018

Heategu Munadepühadel

Istun tööl üksi puhkenurgas ja nosisin pizzatükki kui äkki lendab näo eest mööda linnuke ja maandub aknalauale. Mida karvast oli esimeseks reaktsiooniks, olen ju piraka hoone teisel korrusel. Eks lind oli kusagilt sisse saanud ja peale mõningast ekslemist nägi puhkenurga akendest tulevat valgust. Paar korda üritas edutult akna vastu tiibu rapsides välja saada, lõpuks maandus väsinult põrandale.

Viskasin talle paar pizzatükikest, mida lind isukalt nokkis. Keksis veits ringi ning lendas suurde tehasesaali olukorda uurima. Mõtlesin kurvalt, et ega ta välja enam saa, kardetavasti annab varsti otsad, aga midagi pole teha ka, nii suurest hoonest pole võimalik tiivulist kinni püüda.

Paari tunni pärast läksin uuesti kohvi jooma ja jogurtit sööma. Olin vaevalt maha istunud kui linnuke vuhinal kohale lendas, istus aknalauale, vaatas mulle pea viltu otsa. Rapsis veits tiibadega vastu akent aga ilmselgelt oli juba väsinud olekuga. Vahepeal maandus põrandale ja kükitas vaikselt nurgas. Mul tekkis mõte, äkki saaks kinni püüda. Liikusin tasakesi lähemale ise rahustavalt rääkides. Päris ligi lasi, enne kui aknalauale lendas.

Hmm... Paljakäsi arvatavasti teda kätte ei saa või kui saan võin haiget teha. Tütar küll kunagi päästis kaminasse lennanud linnu lihtsalt seda pihku võttes. Mõtlesin, et kui oleks mingi riie käepärast võiks proovida kui silma jäi prügikast. Võtsin seest suure musta kilest prügikoti, paar paberinutsakat põhjast kallasin välja. Tõmbasin koti laiali ja liikusin vaikselt linnule lähemale. Esimese katsega oleks peaaegu põrandalt kätte saanud. Paraku lind ehmus ja lendas aknalauale, lasin tal momendi rahuneda ning hakkasin siis jälle tasapisi lähemale nihkuma. Peale paari ebaõnnestunud üritust maandus suleline tegelane aknanurka, kus sain edukalt koti pähe tõmmatud.

Ettevaatlikult mässisin linnu sisse, et enneaegselt lahti ei pääseks. Must kotinutsakas vastu rindu jalutasin pääsla poole. Lind vahepeal veits rabeles aga jäi siis nii vaikseks, et hakkasin muretsema, ega ometi südarit saanud. Kombates tundsin et süda igatahes käis kui õmblusmasin. Lindudel on vist kõrge kehatemperatuur, palav ja pehme oli teine mu käte vahel. Pääslast sain kenasti ilma pikemate selgitusteta oma elusa kontrabandiga läbi. Maja ees harutasin koti lahti, lind lendas vurinal minema ja istus esimese puu oksale nagu poleks miskit juhtunud. Vaatasin teda mõne sekundi ning läksin tagasi sisse, kummaliselt hea tunne, et üks linnuke sai tagasi õue lastud.

4 comments:

  1. Meil oli vahepeal, kui ventilatsiooniavad suviti täitsa lahti jäeti, pidevalt linnuteema. Tulid hommikul kontorisse ja avastasid, et keegi on öö jooksul enamiku kuvareid täis teinud. Mitu korda mõtlesime, et pahategija sai ikka kuidagi ise välja, kuni mitu tundi hiljem kostis nurgast nõrk krabin. Ilmselt nad lendasid sisse õhtul ja rabistasid öö otsa ringi, selleks ajaks kui meie tulime, olid nad üsna läbi omadega. Püüdsime neid ka paberikorvidega, õnneks jäid kõik ellu, meil oli küll veidi lihtsam linde vabastada, sest koridoris on rõdu.

    ReplyDelete
  2. Huvitav artikel. Edu teile!

    ReplyDelete

  3. KUIDAS BRIAN ROLANDI POOLT LISADA

    Ma olen Bryan Roland nime, ma tahan kasutada seda keskmise hoiatada kõiki laenu otsijad olema väga ettevaatlik, sest kõikjal on pettus, mitu kuud tagasi olin rahaliselt pingelised ja kuna nende meeleheide olin petta mitu online-laenuandjate.

    Ma peaaegu kaotanud lootuse, kuni sõber kutsub mulle väga usaldusväärse laenu nimega hr Stephen Williams (Jumal, kes hirmutab) annab mulle laenu 145 000 euro võrra alla 72 tunni ilma stressita. Selgitades firma posti teel ja kõik nad ütlesid oli nuta, sest ma saan laenu selle firma, ja ka olen teinud õige valiku ühendust nendega, täidetud taotlusvormi laenu ja jätkus kõik, mis küsiti minu ja mu šokk, ma sain laenu.

    Kui vajate krediiti, võtke temaga kohe ühendust: stephenswillsloan@gmail.com

    Ma kasutan seda keskkonda, et hoiatada kõiki laenuotsijaid põrgu eest, mida ma võtsin nende võltste laenuandjate kätte.

    Tänan teid STEPHEN WILLIAMSi laenufirma eest

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!