Saturday, April 24, 2010

Karate võistlused.

Täpsemalt peaks seda ettevõtmist kutsuma 2010 aasta Canada Shito-Ryu Karate meistrivõistlusteks nagu seina peal kirjas. Ka sügiseti on turniir aga siis osavõtjaid alati vähem.

Seekord olin mina sunnitud tänu nädala eest saadud kergele aga tülikale vigastusele (suure varba nihestus) võistlemisest loobuma pakkudes abi kohtunikuna (vasakpoolne pilt). Kui vaadata meie vanimat, üle 60 aastast osalist (parempoolne pilt), kes jõudis kaheksa hulka, olen piisavalt noor, et veel aastakümneid võistelda.


Meie pere "au" päästmiseks olid sunnitud kastanid tulest välja tooma nooremad esindajad, kes sellega ka toime tulid. Katas esines eriti hästi vanem tüdruk, kes kahe esituse kokkuvõttes saavutas lõpuks teise koha.

Noored mustad vööd valmistumas kata võistluseks

Eriti edukalt aga kulges 12 kuni 14 aastaste noorte mustade vööde vabavõitlus, kus finaalis kohtusid meie tüdrukud. Kui teadustaja finalistide nimed ette luges kostis saalis kahin, nad on ju õed. Vanem tüdruk võitis, kuid seda vaid ühe punktiga, pisem hakkas tarmukalt vastu. Seega esimene ja teine koht meile - hurraa!!!

Lapsed oma auhindadega

Mina kahjuks olin samal ajal saali teises otsas noormeeste vabavõitlust hindamas, nii et võistluse käigu kohta ei oska muud öeldagi. Kaasa filmis laste matše, eks ta siis riputab oma blogilehele pikema kirjelduse ja ehk ka video üles kuidas meie peres õed "lahkarvamusi" lahendavad:) Minagi pean seekord leppima videosalvestusega.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!