Sunday, June 6, 2021

Kurradi kivid

Oti pardakaamera põhjal ei näe küll sellist kivi, mis peaks masina lõhkuma.

Olen kivifänn ja kui miskit muud oma reisudelt kaasa ei tassi siis kivisid alati. Kivi on kuidagi nagu igaviku sümbol. Muidugi laguneb ja kulub ka kivi kuid inimese elueaga pole võrreldav. Igal asjal on siiski oma koht, ka kividel. Ja see koht ei ole mitte Oti Hyndai kõhu all!!! Videot vaadates ei tundu teel ühtki sellist olevat mis masina lõhuks. Vahepeal küll räägiti, et juba enne seda videolõiku olevat probleemid olnud. Ma pole spets aga on Hyundai sätitud liiga madalale või tagaots liiga nõrk, mine võta kinni. Seega sihukese teega vaid aja küsimus, millal kivid masina lõplikult lõhuvad. Samas suutis Toyota palju hullema pauguga (kivi viskas auto õhku) finishisse sõita ja Katsutale 4'da koha punktid tuua.

Katsuta põrutas ikka tõsisemast mürakast üle kuid sõitis siiski lõpuni

Hooajaga on nüüd muidugi kööga, edaspidi võib Tänak lõdvalt võtta ehkki seda ta vaevalt teeb. Ses mõttes kahju, et lõpuks on Hyundail kiirus ja meie sõitja suutnud ka endale käepäraseks sättida. Järgmine aasta sõidetakse sootuks uue masinaga, kellelgi pole aimu kui heaks ja Otile sobivaks see kujuneb. Autoga harjumine võtab alati hulga aega aga eks kõik sõitjad on samas paadis, Hyundai lihtsalt alustas uue auto arendamist kõige hiljem. Loodetavasti vähemalt kodune Rally Estonia pakub elamust. Äkki veab ja saan isegi kohale minna kive rajalt korjama😜

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!