Tuesday, October 29, 2013

Battlefield 4

Mäng ja boonuspakike :)
Eile öösel täpselt kell kaksteist Idatsooni aja järgi lülitas EA Battlefieldi serverid USA's ja Canadas online. Sajad tuhanded kui mitte miljonid mängijad logisid sisse ja asusid entusiastlikult üksteist nottima. Põhimõtteliselt oli võimalik mäng enne alla laadida, et täpselt keskööl mängima saada. Meil oli aga neti allalaadimise limiit otsakorral ja pealegi tahtsin dvd koopiat saada. Ettetellimise eeliseks, esimese lisakaartide pakendi tasuta saamine.

Töölt koju sõites hüppasin mitmest elektroonika poest läbi, kurat igal pool oli välja müüdud. Õnneks pisikesest EB Games putkast õnnestus tellida. Klienditeenindaja uuris, kas tahan oma koopia kohe öösel kätte saada, neil olevat suur avamispidu. Ei viitsi, eks homme töölt tulles korjan üles, nii fänn ma ka pole, et öösel mängima hakkaks. Aga siis jäin mõtlema, pole kunagi sihukesel üritusel käinud, äkki on huvitav, kui pole magama läinud sõidan ehk siiski kohale.

Õhtul veerand kaheteist ajal ronisin autosse ja sõitsin kohale, sest oli ette hoiatatud, et rahvast on palju oodata. Poe juurde jõudes polnud seal mingit rahvamassi ega ilutulestikku, mõnikümmend inimest külmetas ukse taga sabas. Enamus sihukesed 15 - 30 aastased noormehed aga ka mõned paarid ja isegi neiukesi. Peale minu hakkas paar vanemat tüüpi silma, nii et ei pidanudki kapuutsi piinlikkusega silmini tõmbama:)

Ei miskit erilist tunglemist ukse taga
Punkt kaksteist tehti uksed lahti, selleks ajaks oli nii sadakond inimest end kohale vedanud, kes auto, kes bussi, kes rattaga. Sisse lasti viiekaupa, et massi kontrolli all hoida. Ega keegi mökutanud, sest mängud olid niikuinii ette ära ostetud. Käidi tshekk välja, ja niipea kui mäng näpu vahel, tulise kiiruga autosse ning kodupoole, et ei läheks momentigi kaotsi, paljud sõbrad juba notivad hiire ja klavituuriga ekraani taga.

EB games mängude poes
Kui minu kord kätte jõudis kontrolliti tshekk üle, püüti kliendikaarti pähe määrida ja anti DVD pakend pihku. Aga siin on ka väike boonus meie poolt, ulatas kena kassaneiu pisikese hõbedase pakikese. Mul läksid silmad suureks, ee ... mis mõttes kondoom mänguga kaasas käib ... ??? Ega ma vastu vaidlema hakanud, suskasin häbelikult taskusse ja kiirustasin poest välja. Teatud mõttes polegi ju nii imelik, sõdureile antakse ikka kaitsevahend lahingusse kaasa, ei või ju iial teada kuhu madina käigus sattud ja kus selle kahju ots kui peaks ilma kummita pimedas litsimajja juhtuma;)

Kodus uurisin omaette seda pakikest lähemalt, mudides tundusid kuidagi natuke kõvad need kaks eset läbi pakendi, ehkki kõrgema servaga ja veidi ovaalsed nagu võiks oodata. Vanem laps tuli uudistama, kas sain mängu kätte ja nägi siis pakikest minu käes.

Laps:  Mis see on?
Mina:  Ah ma ei tea, anti boonuseks kaasa.
Laps:  Oi kui tore, annad mulle eks, mul läheb vaja!
Mina:  Eee ... ... mis mõttes ... ?????  Olin ilmselt õige jahmunud ilmega
Laps:  Noh koolis homme saan endale kaela riputada, need on ju nii cool!

Mis kuradi ajast ülikoolis kondoomide kaelas kandmine moodi on läinud, oi põrgut ma olen ikka raskelt ajast maha jäänud. Taolistest asjadest tavaliselt kuuled kasvõi vihjamisi kusagilt, no seekord tuli küll kui välk selgest taevast. Ja enne kui jõudsin reageerida krabas mu käest ära ning hakkas lahti sikutama.

Mina:  Oot-oot, ega sa nüüd kohe neid kaela hakka riputama, las olla ikka pakendis, määrid veel end ära.
Laps:  Ma tahan näha mis logo peal ja pealegi ei usu, et need õlised on. Aga tunduvad tõepoolest rasked, äkki ongi metallist.

Mina: täiesti segaduses, asi hakkab ikka väga kummalist pööret võtma:  Mis mõttes metallist ???
Laps: olles juba pakendi ääre lahti kiskunud ja sikutades ketti pidi ovaalseid hallikaid musta äärega objekte välja. Sirutab siis õnnelikult minu poole: Näe ongi metallist, nii vägev!!!

Häh oskasin vaid öelda, sest tegu oli sõdurite dog-tagiga (tunnusplaat ehk laibaraud eesti keeli). Kivi kohe veeres südamelt, selliste kaelas kandmine ei tundu üldse hirmus kui eelnevalt ettekujutatud alternatiiviga võrrelda :) Ühele oli graveeritud "Battlefield 4" ja teisele "Prepare 4 Battle", niisiis ei miskit sündsusetut :D

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!