Tuesday, May 31, 2011

Hull

Ei julge ette kujutadagi mis harilik inimene oleks teinud nähes koju saabudes oma aias kanada immigranti puu otsas turnimas. Esimene reaktsioon oleks ilmselt krahmata tulirelv, et too tegelane alla lasta. Naabrinaisele tuleb aga au anda, sest ta ei läinud sugugi endast välja vaid haaras hoopis digitaalkaamera ning klõpsis kähku paar pilti, et selline haruldane rändlind faktiliselt jäädvustatud saaks.

Minu turnimise põhjus oli paraku vägagi proosaline ja seotud tänapäeva inimeste põhivajadustega või isegi lausa inimõigusega, milleks interneti ühendust juba mõnes riigis plaanitakse kuulutada. Nimelt vedasin kaablit läbi tammeokste, et see jalgu ei jääks. On küll olemas wifi ühendus läpakaga, aga too kipub vahel aeglaseks jääma ja skype hakkima kui olen ise maja teises otsas. Palju kindlam kui ka traat lauaarvuti taha tõmmatud.

Aga muidu olen tegelenud aktiivse puhkamisega. Laupäeval olin endiste kanada immigrantide kokkutulekul Klooga Rannas, pühapäeva magasin niisama maha ja istusin netis. Esmaspäev veidi ehitamist ning õhtul sõbra pool saunas, kus sai õlle kõrvale grillvorste ja kodumaiseid seeni ampsata. Selle üritusega seoses ärkasin teisipäeval alles 12:40 ja avastasin, et olen teise kokkulepitud kohtumise põhjalikult maha maganud. Mis ikka, nokitsesin ratta kallal ja käisin poes.

Pildil magamistoast aeda avanev vaade, murul lebav pealuu pole mitte pohmaka kummitus vaid hoopis minu särgi peegeldus aknast:) Nii see puhkus möödub. Õnneks on ilmad soodsaks pööranud, ilm.ee põhjal otsustades pole lähema 4 päeva jooksul pilvitust oodata ning temperatuurid kisuvad +25C ja +30C vahele - just paras rannailm, ilmselt tuleb suvilasse minna "tööd" tegema.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!