Tänaseks olen olnud 2012 aasta Hyundai Elantra Touringu mudeli omanikuks täpselt kaks kuud ning läbi sõitnud 3000 km. Sellest ajast peaks piisama, et tema plusse ja miinuseid hinnata. Loomulikult on minu puhul tegu diletandiga, mistõttu tehnilisi andmeid siin üldse puudutama ei hakka. Jutt saab olema puhtalt tavakasutaja subjektiivsest vaatevinklist nähtuna.
Nagu hea kombe järgi kohane alustan silmatorganud positiivsetest omadustest tähtsuse järjekorras:)
1. Laes olev päikeseprillide panipaik. Uskumatu kui olulised on vahel disaini pisikesed mugavusdetailid. Üldse on väikesi kaanetatud ja kaaneta kudina karbikesi meeldivalt palju.
2. Ruumikus. Vaatamata eelmisest autost väiksematele välismõõdetele (v.a. kõrgus) jääb sees minu pikkusele mehele ruumi üle. Ka tagaismetel pole kisas, ainult pagasiosa mõnevõrra lühem. Süsta enam autosse sisse ei mahuta:)
3. Tundlik rool, parem juhitavus, pisem pöörderaadius kui eelmisel autol.
4. Suur tagaluuk, külmkapp või pesumasin mahuvad sisse!
5. Koer tunnistas auto kohe omaks.
Negatiivsed momendid:
1. Nõrgem mootor.
2. Maanteel sõites "pisikese" auto tunne, no vähemalt Ford Taurusega võrreldes:)
3. Bensukulu oluliselt suurem kui reklaamitud. Isegi minu konservatiivse sõidustiili juures kipub kombineeritud linna ja maantee kulu ületama 8't liitrit saja km peale.
4. Väga tavaline välisdisain. Väljanägemiselt odav must plastik siseviimistluse juures, mis suvel võib kole palavaks minna.
5. Pagasiluugi klaas ei käi eraldi lahti nagu Taurusel.
Kokkuvõttes sobib piiratud majanduslike võimalustega kodanikele, kel vaja kõrge tarbimisväärtusega keskmise suurusega universaalkerega autot ja kes ei hooli suurt väljanägemise või tehniliste omadustega eputamisest. Ise olen nelja vääriliselt rahul.
No comments:
Post a Comment
Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!