Friday, March 15, 2019

Kapten Ratas lollide laeva meeskonda kokku panemas :D

Ma olen kapten ja see on mu laev!!!
Juhtusin tolle Eesti nukufilmi treilerit ja ka pikemat saadet ERR vahendusel vaatama ning kuidagi ei suutnud tõsiseks jääda. Kerkis üles nii palju paralleele praeguse poliitilise lehmakauplemisega. Mida rohkem vaatad seda rohkem avastad sarnaseid nüansse ja isegi tegelaskujusid :D Soovitan soojalt, saab oma ettekujutusvõimet arendada ja kõhutäie naerda. Lisaks veel viide tänasele "intervjuule" peaministriga, tasub vaadata/lugeda 👌



Siin ma olen!!!  Te olete kõrvuni võlgades ja ainsaks võlakatteks on teie laev ;)

Tegelt tahtsin kirjutada poliitika ja valetamise teemal, aga need on nii läbi põimunud, et tavakodanikul raske selget sotti saada. Kõik taandub usu tasemele, eks me seda parteid ja neid poliitikuid usume rohkem, kes meile sümpaatsemad. Mõtlesin, et miks nad ei salvesta oma telefonikõnelusi, aga siin vist oleks tegu mingi privaatsusseaduse rikkumisega - meenub Savisaare lindiskandaal. Nii ei jäägi meil muud üle kui analüüsida, mis tundub loogilisem ja loota selle peale, et kõik poliitikud pole läbinisti mädanema läinud. Kuna Venemaa propaganda üks põhieesmärkidest on veenda kodanikke kõigi poliitikute ja seega liberaalse demokraatliku süsteemi mittesobivuses usun kas või kiusu pärast, et Eesti poliitikute hulgas leidub ausaid ja tublisid inimesi.

Täna kasutasin esimest korda nalja pärast Google aktiivsusmonitori. Kuna karates saan vaid korra nädalas käia hakkasin eilsest (loodetavasti korrapäraselt) kodustes tingimustes trenni tegema. Alustasin tasa ja targu, kaks kaheteistkümnest kätekõverduse seeriat, kõhulihaste trenn 100 istes viibutust pluss 80 paraleelviibutust ilma jalgu vahepeal maha toetamata. Küljelihastele kummalegi poole ilma toeta istessetõuse 20. Sellega sai soojaks, et kerge sörk ümbruskonnas ette võtta. Jooksmist olen ma alati monotoonsuse tõttu vihanud ja esimene kord tuli end sundida, et umbes kahekildist ringi ilma vahepeal hoogu maha võtmata läbida. Koju tagasijõudes hingeldasin mõnuga ja olin parasjagu higine ning tegin teise samasuguse seeria kätekõverdusi ning kõhulihaste trenni otsa enne kui dushi alla läksin. Praegu tuli pähe, et ronimise mõttes tuleks lõuatõmbamist lisada, mul ju tagaaias laste ronimisredel.

Täna lülitasin google FIT peale ja tegin samasuguse trenni. Üllatusega avastasin, et võttis vaid pool tundi. Kuna ei viitsinud juhendeid uurida, klikkisin muudkui "next" (kinnitades misiganes keskmised normid) peale enda kaalu ja pikkuse sisestamist. Kuidas see asi töötab, kui GPS välja arvata, pole mul aimugi, mobla väidetavalt pulssi ei mõõda kui kell taga pole. Igatahes peale pooletunnist trenni ja koerte jalutamist selgus, et olen läbinud 3.35 km, teenides 27 "südamepunkti" ületades sellega päevanormi pea kolmekordselt ja saavutades 36 minutit aktiivset liikumist normi 60'st. Peab vist ikka uurima juhendit ja seadma mingid mõistlikud eesmärgid. Huvitav kas autosõidu ajaks peaks välja lülitama, et ta mulle südamepunktide peale kiirabi ei kutsuks kui 120 km/h kiirteel uhan või mõistab AI mis toimub :D

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!