Wednesday, December 30, 2020

Sain diplomi !!!

Äkki olen üldse vale eriala valinud😜

Hariduseteema viimasel ajal seoses dinstantsõppega üles kerkinud. Sattusin Delfis sihukese kooliteadmiste testi peale. Kui huvi siis võimalik proovida (kliki lingil) kas ja milliseid teadmisi kooliajast külge jäänud. Ma muidugi ei arva, et 12 valikvastustega küsimust annab teadmistest täieliku ülevaate, aga mingi mulje taustast ehk siiski saab. 

Igavusest tegin ära ja sain suht pandava resultaadi 9/12 ehk 75%. Vaevalt nüüd kuldmedali vääriline aga hea tunne nagu oleks kommi saanud😜 Kolm punkti kaotasin: ühe seepärast, et ei viitsinud paberist kuuske voltida, teise kultuuriteemal "Siuru" asutaja panin valesti ja kolmanda hääleaparaadi osade määramisel kiirustamise (tüüpiline viga juba kooliajal) tõttu. 

Mind ennast (ja ka mu kaasat) pole kunagi vanemad kooliasjus aidanud. Põhjuseks mitte oskamatus (isa teadusliku kraadiga, ema õpetaja) vaid veendumus, et koolitöö on lapse enda töö. Mul nagu ei tulnud pähegi neilt abi küsida. Vahel harva sai sõpradele helistada kui ise kuidagi jagu ei saanud. Oma lapsi pole ka kodutöödega kunagi aidanud, tegelt nagu mu vanemad ei teadnud, mida mina õppisin, nii ei teadnud ka mina, mida lapsed koolis õppisid.

Kas teie aitate oma lapsi kodutöödega. Mul on jäänud mulje (võimalik et petlik), et osadel teemadel (eriti loodusteadustes) enamus vanemaid pole niikuinii võimelised gümnaasiumitasemel abiks olema. Ma ise ei suudaks kaasa rääkida ei kunstis, muusikas ega suurt keelte teemal (ehkki praktikas räägin õige mitut keelt).

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!