Friday, April 6, 2012

Püha mis väärt tähistamist:)

Täna hommikul Facebook'i avades sain hariva üllatuse osaliseks. Kuna minu religiooni puudutav haridus pole mitte lihtsalt nigel vaid puudub hoopis, olen seni lihavõtteid seostanud munade, shokolaadi jäneste ja mitme vaba päevaga. Olen küll kuulnud, et sel päeval ka miski usuline tähendus, aga seni polnud vastav info oma ebaolulisuse tõttu mu aju tulemüürist läbi murdnud või siis otse spami prügikasti rännanud.

Mis ma siis lugesin FB'st - täna olevat Jeesuse Kristuse tapmise päev. Mulle kui loogiliselt mõtlevale inimesele tundub kuidagi kummaline. Ma saan aru, et kristlased tema sünnipäeva tähistavad, aga suure pidulikkusega ära märkida päeva mil mende iidol mättasse löödi??? Pigem võiks sihuke üritus olla vanatühja enda poolt inspireeritud. Üldse tundub kuidagi metsik ja poliitiliselt mitte korrektne kellegi tapmist pühitseda, seda enam jumalapoja enda nottimist. Aga, mis sa ikka tahad, usust pole ju mõtet loogikat otsida.

Seega soovin kõigile "HEAD JEESUSE KRISTUSE TAPMISE PÄEVA" - sõnasõnaline tsitaat tänasest Facebooki postitusest. Edaspidi pühitsen minagi "võitleva ateistina" seda päeva vääriliselt! Kahjuks küll mitte nii vägevalt kui vanad roomlased omal ajal, aga õlled igatahes läksid juba külma:)

1 comment:

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!