Eelmisel esmaspäeval pidin varakult lennujaama põrutama, sest noorem tüdruk saabus arusaamatult vara. Tavaliselt stardime üleookeani lennuga eelmisel õhtul ja jõuame pealelõunat Tallinna, põhiliseks mureks, te toidupoed veel lahti oleks. Seekord oli start veits varem ja kaks napikat ümberistumist, Stockholmi lennuk pidi maanduma 10:15. Kolmveerand kümne ajal jõin rahulikult kodus kohvi, sest lennujaama sõidan 20 mindiga ning lennuväljal kulub peale maandumist vähemalt pool tundi enne kui kohvriga välja saadakse. Viskasin läpakal pilgu lennujaama infole uurimaks palju lend hilineb: mis mõttes, lennuk maandus 9:44. Kuidas on võimalik kahetunnise lennuga pool tundi aega võita, polnud aega pikalt juurelda, hüppasin autosse ja kimasin kohale.
Tuttava punase mantliga tüdruk istuski juba ootesaalis toolil ja surfas moblaga netis. Nojah, Tallinna lennujaamas tasuta WiFi nagu arenenud riikides kohane. Saime nii siva lennujaamast minema, et ei pidanud isegi parkimise eest maksma. Otsustasin talle kohe ka mobla simkaardi võtta, kuna Tele2 esindus sealsamas lennujaama kõrval Ülemiste keskuses. Meeldiva üllatusena selgus, et momendil kampaania: suveks piiramatu internet 6 EUR eest, muidugi panime selle peale. Etterutates ei saa siiski mainimata jätta, et mingil tundmatul põhjusel kujunes selle plaani käima saamine suht tüütuks ettevõtmiseks.
Telefon läks kenasti tööle ja sms 6 euri laekumise kohta tuli sisse aga plaan ei rakendunud. Järgmine päev astusime Mustika keskuse esindusest läbi. Jupp aega juramist kuid millegi pärast ei saanud tööle, mingi moment teenindaja uuris, et kas me ikka vajaliku messi saatsime. Mis mõttes, eelmises kohas teenindaja tegi kõik meie eest ära. selgus, et polnud kampaania messi saatnud, no saatsime siis selle. Vastus tuli teatega, et olete kampaaniaga liitunud laadige 6 euri, eelmine 6 mis oleks pidanud automaatselt kampaania aktiveerima polevat millegi pärast arvesse läinud ehkki oli kontole lisandunud. Proovisime lasta uuesti 6 euri laadida, miski kamm oli süsteemis, ka esinduses ei saanud teha. Kõik sai üle kontrollitud, peaks nagu töötama aga ei funksi. Teeninduses arvati, et äkki süsteemi viga, sest neil olevat tehnilised probleemid.
Järgmine päev uuesti kohale minnes nähti hulk aega vaeva, aga paremat ei miskit. Veebilehel oli ka parasjagu segane jutt, ühes kohas teatas, et laadida saab ainult esinduses või pangakontolt, teises kohas väideti, et vaid üle interneti rakendub kampaania. Pooletunnise uurimise ja puurimise peale ei osanud teenindaja muud soovitada kui proovida ise pangast raha peale panna ja kui siis ka ei tööta saata teade nende IT tüüpidele. Kurtsin porbleemi kaasale, too küsis kas oleme üldse oma SMART'i numbrile konto teinud, me nimelt ei saanud ka Minu SMART'i sisse kuna süsteem ei tundnud numbrit ära.
Ma siis klikkisin "Logi Sisse" asemel nupul "Registreeru". Palun väga, selguski, et tütrel rohkem kui 3 aastat olnud number oli vaja registreerida. Saime kenasti kontosse sisse kuid seal ilutses endiselt teade, et olete liitunud kampaaniaga andke 6 euri. No mitu korda seda tahate, otsustasin järgmisel päeval minna uuesti esindusse õiendama. Õnneks siiski tuli lõuna ajal sms, et teil kuu aega 4G kiirusega piiramatu internet. Paraku lapse telefon veab vaid 3G välja, aga ongi hea, et ei riku silmi ja ei vahi mobla pealt videosid.
No comments:
Post a Comment
Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!