|
Jaanuari esimese nädala aktiivsus |
Nädala kokkuvõte see ainumas asi, mis Fitbiti juures mugav. Samas kipub koormama niigi küllastunud emaili postkasti. Mulle alati igasugu statistika meeldinud, omaette huvitav näha mitu sammu tehtud (kirjas muidugi vaid need kui kell käel), mitu kilti läbitud, mis pulsi sagedus või kaalu muutus. Samme võiks nädalas 100000 ringis koguneda ja kilomeetreid 100 ringis. Pulsisagedus ja kaal võiks samad püsida, muud numbrid suht suva. pisike nooleke numbri all näitab muutust võrreldes eemise nädalaga. Paraku puudub eraldi jooksustatistika!
Hommikul oli õues null kraadi, isegi koerad imestasid trepil seistes enne kui kihutasid tänase päeva "postitusi" nuuskima. Lühike alla kildine jalutus loomadega ja jooksma. Samm oli kohe erksam kui eilse krõbeda külmaga, tempo kildi kohta 50 sekundit kiirem võrreldes eelmise päeva "arktikasörgiga". Kummaline et enam-vähem sama subjektiivse pingutuse juures võib objektiivne jooksutempo üsna erinev olla. Päris sportlastel vormi ajastamine suurvõistlusteks lausa teadus.
Õhtul mängisin mõned raundid Battlefield 2042. Võrreldes mu lemmikute BF3 ja BF4'ga endiselt veidi harjumatu relvakäsitlus ja eriti tankide ning soomukite juhtimine. Seetõttu olen põhiliselt jalamees kas tavasõduri või snaipri rollis. Hulk mängureid pole BF2042'ga üldse rahul andes äärmiselt madalaid hindeid. Samas mitmed tuntud streamerid leiavad, et vaatamata mõningatele probleemidele siiski nauditav. Mina personaalselt olen laias laastus rahul, pakub sama elamust mis eelnevad. Kõige rohkem häirib statistika puudumine ja mängu alguses ning lõpus aegaviitvad tüütud animatsioonid.
|
Sundance karakter liugleb wingsuitiga |
Eri sõduritüüpidel on paar huvitavat "võimet" lisatud, mida varasemates pole olnud. Üks saab kasutada "wingsuiti" liuglemiseks, teine "grappling hooki" kiirelt kõrgematesse kohtadesse liikumiseks. Mõlemad annavad mängule juurde dünaamikat ja muudavad staatilise kaitse keerulisemaks, mis minu arust tore. Ilmastiku muutumine on sammu tagasi teinud, ainult aegajalt möllavad tornaadod tunduvad liiga kunstlikud. BF4 tormid merel, lume ja liivatormid tundusid loomulikumad. Kadunud on ka kaarti muutvad massiivsed katastroofid nagu pilvelõhkuja kokkukukkumine või ristleja randa sõitmine - kosmoseraketi start Kourou kaardil suht mõttetu lisa. Lähivõitluse võtteid rohkem aga "counterknife" eemaldatud. Osa relvi teistest kõvasti paremad. Lisajudinaid saad püssil koguaeg vahetada erinevalt varasemast, kus ühe elu jooksul kasutasid sama seadistust. Proffidele sobib, tavamängijad suurt ei kasuta.
No comments:
Post a Comment
Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!