Tuesday, February 16, 2010

Sünnipäev!!!


PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS !!!

Head teejoomist "Taika" kohvitassist:)

Harilikult on sobiva kingituse otsimine alati üks suur peavalu ja juuste katkumine. Nagu mu paljas pealagi võib kinnitada olen sellega õige pikalt tegelenud:) Aga seekord läks veidi lihtsamalt, sest suvel tagasi Canadasse lennates märkasin Helsinki lennujaama tollivabas poes just sellist eset, mida teadsin kindlasti kaasale meeldivat. Nimelt on tal Eestis lemmiktassiks Iitala Satumetsä kollektsiooni kohvitass. Ja nüüd vaatas mulle vastu tõesti kena "õhtuse-öise" disainiga "Taika" kohvitass.

Astusin kohe sisse, võtsin tassi kätte ja sammusin kiirelt kassa juurde julgemata hinnasildile pilku heita. Teatavasti lisavad lennujaama poed vaatamata tollivabadusele tavaliselt oma maksu juurde, mis kipub ametlikku tolli tihtipeale oluliselt ületama:) Tehingut sooritades selgus ka summa ja keelele kerkis lause, et vabandage aga mul polnud plaanis mitte teie poodi vaid ainult seda tassi osta:) Igatahes piisava hulga sularaha puudumisel olin sunnitud kasutama krediitkaarti. Kaardilugeja piiksus pahaendeliselt kaua aga mõningase üllatusena ei tulnudki teadet, et olete ületanud oma limiidi.

Kõige tähtsam on ju, et kingitus oleks selline, mis rõõmu teeb ja samas ka veidi ootamatu on. Loodetavasti tabasin ma seekord märki.

Kellele aga meeldivad Iitala tooted siis Iitala.com peale klikkides sattute nende kodulehele, kus on infot nii poodide asukoha kui toodete kohta. Mul näiteks on õllejoomiseks nende vapustavalt karge väljanägemisega õllekann.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!