Wednesday, September 14, 2011

Samsung

Viimasel ajal on meie pere Samsungi firmale päris heaks kliendiks olnud. Esiteks sai vanem laps Google firmamärgi all müüdava kuid Samsungi poolt toodetud Nexus S mobla omanikuks. Nüüd oli kaasa kord endale sellelt firmalt mänguasi osta milleks pesumasin wf220. Olime juba ammu plaaninud uut osta, sest vana ei pesnud enam korralikult. Viimaseks tõukeks sai fakt, et pump läks läbi, ei viitsinud isegi uurima hakata kas saaks seda parandada. Olin ta niikuinii kasutatud peast kohe sisse kolides tasuta saanud, sest mingi laopood, kust ostsin, pani uksed kinni enne kui Visa kaardilt raha maha tõmmati. Too vahetas välja masina, mis koos majaga tuli ja olles pea täpne koopia mulle lapsepõlvest tuttavast ümmargusest ja käsirullkuivatiga masinast.

Üllatav, et Samsung niivõrd erinevaid produkte heal tasemel toodab. Ostmisele eelnes netis surfamine, milles mina ei osalenud. Usaldasin kaasat, et küllap tema teab mis tahab. Mingil põhjusel oli üheks valikukriteeriumiks eestlaetavus, ehkki pealtlaetavad tükk maad odavamad ja minu arust ka mugavam sealt pesu kätte saada.

Hind oli küll üllatavalt kõrge, aga Searsi kaubamajas parasjagu sooduspakkumine, mistõttu saime ta $200 odavamalt. Hind $699 pluss maksud $100 ja kojutoomine $60. Masin oli just sent liiga lai, et minu Fordi mahtuda. Mehed tassisid lisaks kohaletoomisele selle raha eest vana välja ja uue sisse. Tegime kohe katsepesu ning peale mõningaid ärevaid momente kui peale sissejuhatavat meeleolukat muusikat:) masin minutiks vait jäi, hakkas asi liikuma. Vett paistab see tõepoolest vähe kasutavat ja pesu läheb ka puhtamaks kui vanaga. Oleme rahul! Järgmisena peaks autot vaatama, kahju et Samsung neid ei tee:) Vist peab tõsiselt mingit Korea marki uurima, viimasel ajal on selle maa tooted siin hea kvaliteedi kuulsuse omandanud.

3 comments:

  1. Palju õnne uue elaniku puhul :)

    Mina kui naisterahvas arvan, et eestlaetav masin on mugavam :D

    ReplyDelete
  2. Tänud, eks esimesel sünnipäeval vaatame kas ikka oleme rahul:)

    Aga eestlaetava ees peab ju kummardama, see mulle kohe kuidagi ei istu:)))

    ReplyDelete
  3. Kassidele meeldib vaadata, kuidas pesu tiirleb.

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!