Wednesday, May 30, 2012

Telekomist Eestis

Olen sellest teemast ka varem kirjutanud, aga iga kord üllatunud kui siiamaile saabun. Harjunud ju, et kurikallil monopoolsel läänepoolkeral telekomi firmad su nahka mitu korda üle kõrvade tõmbavad enne kui oma võrgule ligi lasevad. Igatahes olen sunnitud järjekordselt reklaami tegema kohalikule tele2-le, kel minule kui vastsele nutifoni omanikule, just sobivad supersoodsad pakkumised. Olen nende Smart kõnekaarti juba aastaid omanud ja väga rahul, sest saan minimaalsete kuludega numbrit säilitada ka siis kui seda pea aasta aega ei kasuta. Allpool nende ametlik hinnakiri, et ka sealpool ookeani tuttavad uskuma jääksid :)


Samas usun, et ka teised kohalikud firmad pakuvad enam-vähem võrreldavaid teenuseid, sest muidu oleks ju raske konkurentsis püsida. Kuid nii soodsa hinnataseme juures ei viitsi rohkem otsida, euro või paarine kokkuhoid ei tasu ajakulu ära. Et ma pole suur lobiseja ega SMS saatja, võtsin interneti plaani, 3 euri eest kuu aega 5 GB on rohkem kui jõuan kasutada. Google Earth ja kaartide kasutamine, netis surfamine, FB, Email, ilmateade, uudised, raadio, Skype (tasuta helistamiseks üle data) - kõik see võttis mul alla 1 GB nädala jooksul. Ja kui peaks rohkem vaja minema, saan igal ajal plaani uuendada lihtsalt sõnumi saatmisega numbrile 95002.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!