Tuesday, December 18, 2018

Jõulupeost, relatiivsusteooriast, jaapani poest

Panga jõulupidu Terroni itaalia restoranis
Jälle kord võisin veenduda, et kõik siin maailmas on suhteline, isegi see kus ja kui palju napsu võtta. Kaasaga jõulupeole minnes olin oma vaimus ikka veel Mehhiko mõju all ja lasin veinil sama vabalt voolata kui puhkusel olles. Enda arust oli igati äge pidu aga järgmine hommik võisin veenduda, et minu eelmise päeva "häid" nalju vähemalt küljeluu hinnata ei osanud. Teistelt ei julge küsida, õnneks olid kõik meie lauas vanad tuttavad. Mõistsin isegi, et sai kübe üle

Kontsakingades jõuluvana,
ainult head lapsed saavad kinke!
Istusime võllapuu all,
kuidas see jõuludega seotud ???
piiri mindud. Palusin patte andeks rõhutades asjaolule, et inimene on üks nõrk ja ebatäiuslik olend, eriti veel mina. Kõige piinlikum oli see, et kallis kaasa sai peavalu samas kui mul polnud häda miskit, ainult magasin tavalisest pikemalt. Eks vist Mehhiko treening päästis hullemast. Kui enda tehtud piltide põhjal otsustada, siis ainult viimase kohta ei saa aru, mis eesmärgil selle plõksutasin. Igal juhul kui kaasa andis korralduse, et aastavahetusel pean olema viks ja viisakas, viskasin kulpi ja vastasin: "Just nii proua ülemus"!

Laupäeva lõuna ajal tahtsime ühest paari nädala eest avatud Jaapani poest läbi astuda. Parkimisplatsile jõudes ootas ees totaalne nõuka aega meenutav üllatus. Jäi mulje nagu oleks ABC'sse tulnud kas õlut või vetsupaberit, saba ulatus ringiga ümber poe, inimesed seisid kannatlikult tundide kaupa, et sisse saada. Nagu mida kuradit, sabasid olen siin maal varem ainult mustal reedel, boxing dayl või uue apple mobla müüki tulekul näinud. Läksime hoopis kõrval asuvat jaapani/hiina toidupoodi  uudistama. Igavene tore koht, võtsime üht teist japside kraami ja kaks kilo värsket seamaksa pasteedi jaoks. Etteruttavalt võin kinnitada, et kaasa valmistatud pasteet tuli lausa oivaline, õnneks jääb enamus mulle, sest lased taolist delikatessi hinnata ei oska.

Seda ka veel, et vähemalt toitumise osas olen vähehaaval hakanud normaalrezhiimile tagasi minema. Mehhikos nädalaga lisatud 5 kilost oli pühapäeva hommikuks 1.7 lahkunud, kaalusin 84.9kg. Jõulu ja uusaasta pidude ajal ma ei eeldagi, et peaks hoobilt normaalkaalu langema. Sihuke masohhist ka pole, et jõululauas istuks pooliku kartuliga sel ajal kui ülejäänud seltskond seapraadi kahe suupoolega sisse vohmib 😇

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!