Tänak Monte Carlos kihutamas |
Neljapäeval siis hakkas jälle ralli MM sari pihta. Algus oli igati paljutõotav, selle aasta esimese katse Ott võitis ja ka kahe kokkuvõttes osutus esimese päeva parimaks mõnesekundilise edumaaga. Seega on ta vähemalt natuke aega juhtinud Ralli MM sarja🚘 Reedese päeva keeras tuksi esimese katse ärajätmine. Tänaku allapandud naastrehvid jäisel teel kihutamiseks osutusid kasutuks, sest järgmised etapid olid palju soojemates ja puhtamates oludes. Lisaks valedest kummidest tingitud ajakaotusele läks ka üks kumm puruks (kuuldavasti koos veljega), kummivahetusele kulus pea 2 minutit, mis kukutas mehe seitsmendaks. Ka päeva teine pool ei sujunud eriti hästi, kiiruselt jäi meie mees parematele alla. Õhtuks oli selge, et esimesi palja sõiduga kätte ei saa, samas juhtub rallil alati apsakaid, nii tehnilisi kui sõitjapoolseid, eriti veel Monte Carlos. Paar kohta on suure tõenäosusega võimalik tõusta. Uues väga lahedas ralliteemalises jutusaates "Kuues Käik" pakuti koguni hea õnne korral võimalikku poodiumikohta.
Nii nägi välja Evansi väljasõit samas kus Tänak napika tegi
Reede õhtul seda ma kuidagi ei uskunud, aga tänaõhtuse seisuga ei tundu üldse võimatu. Nimelt suutis Tänak kõik neli laupäevast kiiruskatset võita. Lisaks tegid kaks meest sõiduvigade tõttu avarii ja kukkusid konkurentsist välja. Mikkelsen suutis eriti totralt katse lõpus finishijoonel tagumise ratta ära rihtida. Evans põrutas suurel kiirusel suhteliselt lihtsana tunduvas kohas teepervele ja põrkas sealt metsa. Tänakul oli täpselt samas kohas õige ehmatav moment, mida saad twitterist näha. Seekord vedas, sest auto hüppas tagasi teele mitte metsa nagu eelmisel mehel. Laupäeva õhtuks viies koht, kolmandast kohast lahutab vaid 17 sekundit. Paraku on kolmanda koha meheks üheksakordne maailmameister Loeb, kellelt seda vahet puhta sõiduga tasa teha õige keeruline. Esimest kahte lahutab vaid 4 sekundit, seal võib võidu nimel punnitades üks neist vea teha. Lisaks veel ees momendil neljas meeskonnakaaslane Latvala, kes praeguses seisus kindlasti kohta loovutama ei hakka. Kokkuvõttes on Tänaku positsioon ootamatult lootusrikas. Hoiame pöidlaid!!!
Huvitav, millal see mõttetu kihutamine ja vingugaasi tohutus koguses õhkupaiskamine ükskord lõppeb? Lihtinimest maksustatakse iga liigutuse eest, et jääsulamist vähendada, aga rallide puhul ilmselt teised põhimõtted.
ReplyDeleteMis üldse mõtet omab võiks küsida. Vabas maailmas tegelevad inimesed sellega, mis neile meeldib oma võimaluste piires ja maksavad maksusid hoidmaks käigus sotsiaalseid süsteeme. Muideks ka rallisõitjad ja meeskonnad maksavad maksusid, sealjuures kordades rohkem kui tavakodanik ;)
ReplyDelete