Thursday, January 14, 2021

Arvasite et saite kaabudest lahti - tutkit

Eesti viimase aja poliitmaastikul teevad kaabud ilma ;) 

Kaja, ma olen su suur fänn aga see nüüd küll ilus ei olnud: Riigikogu garderoobist Martini kaabu ära virutada ja punaseks värvida, kas järgmiseks läheb Helir-Valdori parukas käiku😀 Mitme musta kaabu asemele saime ühe punase või siis purpurse, või mis iganes seda värvi kutsutakse. Nagu näete pole ma kunsti ja värvide tundmises kuigi kõva käpp. Aga tühja sellest välimusest, vaatame mis suunas ja kui palju sisu muutub. Reformi ja teiste parlamendiparteide õnneks oleks erakorraliste valimiste korraldamine praeguses olukorras praktiliselt võimatu, saab jätkata kahe aasta tagusele populaarsusele toetudes. Suur kaotaja siin Eesti 200, kel momendil populaarsus kõrge aga parlamendiesindus null.

P.S. Intervjuud, kust pildi tõmbasin, võite vaadata siit: Kaja Kallase Intervjuu

3 comments:

  1. ma nägin Kaja Kallasest selle kaabuga pilti juba enne valitsuse kukkumist, kas ta teadis midagi, mida meie ei teadnud?

    aga muidu pooldan igati seda, et kaabusid ei kaaperdaks nõmedikud, milles vaene fedora süüdi on.

    ReplyDelete
  2. Mulle on alati kaabud meeldinud, eriti need 50'te 60'te spioonikaabu stiilis peakatted "a la Philip Marlowe".🕵️ No ja kraed üleval mantlid kah😁

    ReplyDelete
  3. EKRE ja Isamaa hoidsid Jüri pantvangis ja isegi piinati, tegelikult tahis Jüri kohe Kajaga valitsust teha. Prokuratuuri ametnikud tundsid, et nemad on ainukesed kes saavad poliitikasse sekkuda viskasid viimasel hetkel päästerõnga tervele Keskerakonnale.:))

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!