Tuesday, October 19, 2010

Koolitusel

Olen jälle kolmeks nädalaks koolitusel. Pakuti võimalust minna Vancouverisse või Ottawasse aga kolmeks nädalaks ei viitsi sellisel ajal kodust ära minna. Oleks talvel võimalus Calgarysse minna kasutaks selle ära, sest siis saaks ju firma kulul nädalavahetustel suurtes mägedes suusatamas käia.

Aga praegu pole mu päevaplaanis praktiliselt miskit muutunud. Tööle samal ajal, lihtsalt istume koosolekuruumis ja absorbeerime uut elektri, elektroonika ja peenmehhaanika alast infot. Koju saame veidi varem, sest Quebecki päritolu juhendaja ei viitsi üle kolme tööd teha ja laseb meidki minema. Päris kasulik oma teadmisi niimoodi värskendada, et selle eest kobedalt peale makstakse.

5 comments:

  1. Kes sellise seanaha venitamise Kanadas kinni maksab? Töö efektiivsus olematu kui uskuda seda, mida kirjutad.

    ReplyDelete
  2. Ei noh, õppimine on ju ühiskonna hüvanguks :) Riik ehk maksumaksja taob kinni. Ma olen ka ju pea 20 aastat makse maksnud nüüd aeg pensile jääda ja maksud tagasi saada :) Kõik peab ju looduses tasakaalus olema.

    Kokkuvõttes on nii, et mida suurem firma seda ebaefektiivsem, ja riik on see kõige suurem. Aga ma ei kurda, kohe huvitav on aastakümnete taga õpitut uuesti meelde tuletada.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ma ei pidanud silmas Sinu koolitamist, vaid suhtumist töösse: juhendaja ei viitsi üle 3 tööd teha ja kohalike uimerdamine tööl, millest kunagi kirjutasid.

    ReplyDelete
  5. Maksab ikka riik ehk maksumaksja, ega raha ju puu otsas kasva :)
    Muideks linnapea valitigi parempoolne meil just sellepärast, et lubab maksumaksja rahaga laristamise lõpetada. Tallinnal tasuks järgida eeskuju, viimased arvamusküsitlused on seal lootustandvad.

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!