Wednesday, October 6, 2010

Verstapost

Septembri viimastel päevadel pidi mu veebilehe külastuste number viienda koha kasutusele võtma, 10000 lõi ette. Bloggimise (mulle meeldib kasutada kahte bb'd) eesmärgiks pole olnud võimalikult suure külastuste arvu saavutamine, aga samas on ikkagi põnev vaadata, palju loetakse ja kes huvi tunneb. Uue google statistika põhjal on näha, et enamus lugejaid tuleb kolme teise bloggija lehekülgedelt, ning lisaks Google otsingumootorist, pluss mõned pidevkliendid.

Mul oli bloggimise peale üleminek lihtne, sest niikuinii saatsin järjepidevalt kodustele emaile lühikeste kirjeldustega, mis toimub. Nüüd lihtsalt riputasin "kirjad" blogilehele üles. Stiil siiski muutus, sest lisaks tavaliste enda ja pere igapäeva juhtumisi kirjeldavatele jutukestele, toksin sisse ka pähe kargavaid mõtteid ja huvitavamate loetud artiklite, raamatute kokkuvõtteid - hinnanguid.

Võrreldes varasemate kirjadega tuleb rohkem enesetsensuuri kasutada, sest kirjutised on netis kõigile nähtavad. Minu jaoks on mugavam see, et enam ei pea tuttavaile/sõpradele/sugulastele eraldi kirjutama, igaühele kes huvi tunneb saadan blogilehe aadressi. Kes tahab ja viitsib isiklikumalt suhelda, see saab alati kasutada emaili või Skype, aga mul pole enam kohustust kirjutada ja teistel vastata - kõigil mugavam. Kui mõni koht eriliselt silma jääb piisab kommentaari lisamisest, milledele enamasti vastan kui paistab, et seda oodatakse.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!