Saturday, February 5, 2022

Issand sa näed ja sa ei mürista ehk homoöpaatilised terakesed

Vaatasin täna Reporterist takkajärgi vaktsiinivastaste meeleavaldust Tallinnas. Füüsiliselt oli raske, lihtsalt ei suuda uskuda et eestlased võivad nii nõmedad ja lollid olla. Videot nähes sain ka aru, et minul poleks piisavalt vaoshoitust politseiniku ameti jaoks. 

Tugevanärvilistele soovitan TV3 viimast Laseri saadet S06E01 täispikkuses. Annab päris hea ülevaate sellest seltskonnast, kes eksisteerib täiesti teises maailmas kui mina ja mu sugulased, sõbrad ja tuttavad. Tekkis lausa "apartheidilik" soov kõik rahulolematud kokku koguda ja kuhugi toredale soojale saarele saata, kus nad võivad teisi kodanikke segamata homoöpaatilisi terakesi süües ja MMS'i peale rüübates rahulikult elada nii nagu ise paremaks peavad. 

Suure osa ajast vaatasin ja kuulasin ja ei saanud aru, mis jama tüübid suust välja ajasid. Objektiivsuse mõttes tuleb tunnistada, ega nad ise ka muidugi aru saanud. Alternatiivmeedia ja selle jüngrite rahastamise küsimus tundub ikka väga kahtlane. Kuidas on võimalik, et inimesed, kel väidetavalt raha pole, annetavad kümneid tuhandeid. Vandenõu teoreetik arvaks, et kogu värki juhivad ja rahastavad jõud, kelle huvides läänemaailmas võimalikult palju segadust tekitada.

Mis teie arvate: kui suure protsendi Eesti ühiskonnast moodustab seesinane lärmakas, agressiivne ja ignorantne vähemus? Mina ei tea, ei julge isegi enam pakkuda.

17 comments:

  1. Need lärmakad on ainult jäämäe tipp, aga päris suuure osa kuna nad elavad veel oma viimaste rahaaurude peal. Kuidagi peavad nad tekkima alguses on kõik ilusad siledad ja viisakalt kustud ja kammitud. Mida rohkem globaliseerutakse seda suurem vastuolu tekib.

    ReplyDelete
  2. Mul on päris mitu tuttavat uhhuu usku. Ausalt öeldes olen nad igalt poolt ära blokkinud, et ei hakkaks kuskil vaidlema, sest loodetavasti lõppeb pandeemia ükskord ära ja ehk saame siis sõbrad edasi olla.

    Kui vaadata ekre toetust, kelle valijad enamasti uhhuud ja muud räuskajad on, siis peab neid kahjuks päris palju olema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et nad on siiski karjuv vähemus. Just karjuv, sest nad on nii häälekad. Meedias kajastatakse ka liiga palju, ikkagi uudis, pluss internet ilmselt aitab kaasa. Tavainimene ei viitsi enamasti isegi sõna võtta. Olen FB grupis, kus uhhuude sõna kuidagi üha valjemaks läheb. Alguses oli rohkem vastu kirjutajaid, nüüd vaid üksikud jäänud. Osa lihtsalt grupist lahkunud. Teised arukalt mõistnud, et ega miskit aita neil arvamust muuta. Mina ei kuulu kumbagi gruppi, ja eks siis materdakse korralikult. Viimane väga tark argument, kui enam miskit öelda polnud, oli selline: "Sa oled päris hale oma kommentaaridega. Parem ära kirjuta midagi!" :-D Aga ega nad minust nii kergelt lahti ka saa.

      Delete
  3. Kui võtta EKRE toetus ja mittevaktsineeritud, siis umbes 15% elanikkonnast.
    Kusagil just kiideti, et Varro on väga karismaatiline liider, kes suudab inimesi mõjutada.
    Aga kust nad tulevad? Hiljuti kuulasin suu ammuli oma ema. Sotsiaalmeedias ta pole, ainult ametlikud uudised. Aga näe, kui ta oleks noorem, võiks ta samuti Toompeal lumesõda pidada.
    Äkki ongi elutarkus ja tõde. Ja meie ei saa aru ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimest korda nägin Varrot mingis telesaates koos Mihkel Rauaga. Mõtlesin, et kust küll selline õnnetu inimene välja karanud on. Vihastasin umbes 159 korda ta peale. Minu jaoks jääb tema karismaatia küll märkamata... Ju ma olen külma südamega :-)
      Aga olen isegi üllatunud inimestes, kellega alati hea läbisaamine. Ma ei mäleta, et seda nii palju oleks varem olnud. Lihtsalt üksikud kiiksuga isendid, kellega enam ei lävinud.

      Delete
    2. Varro puhul üllatusin ses suhtes, et hääl kostab tal tõepoolest karismaatiline (esimest korda kuulsin), paraku sisu on nii totter, et isegi ei vihasta, paneb ainult imestama.

      Delete
    3. Samuti üllatusin oma ema sõnavõttude peale, aga ehki ta väitis, et uudiseid ei taha kuulata ja telekast ei vaata, siis kuulab raadiot. Pühapäeviti. TRE raadiot. Ja et seal on ikkagi talle meeldiv muusika ja jutusaade, kus räägitakse just kõigest päris õiget juttu. Meedial on jõud ja võim. Kui kaua kuulad, hakkab pähe.

      Delete
    4. Karisma osas, no ma ei tea, kui mina Varrot, Helmeid või muid selliseid näen, mul hakkab kohe paha. Olen isegi mõelnud, et millest see, et nad mulle nii eemaltõukavad tunduvad, ma ei suudaks iialgi süveneda nende sõnumisse, et äkki on terake tõtt vms. Ju neil, kes neid karismaatilisteks suudavad pidada, on kõrgem taluvuspiir või olen mina just väga kitsarinnaline :)

      Delete
    5. Varro taga on paljud kristlased, mitte ainult katoliiklased. Ja just noored, nagu ma ühe tuttava käest teada sain. Tema on vaktsineeritud, aga varjab seda koguduses. Täiesti jabur iseenesest.

      Delete
    6. ja teisest küljest, nagu ma aru saan, on ta katoliikluse seisukohalt peaaegu sektant, sest üritab pidevalt katoliiklikum kui paavst olla. Tal on alatasa ütlemist, kuidas paavst on ikka liiga liberaal.

      Delete
  4. Ma ei suuda selliseid saateid vaadata. Ja kuigi need lollid on lärmakad, aga siiski neid üle 15% ei tohiks tõesti olla. EKRE taobki trummi "kõigele vastuolemise" rütmis. See on väga kaval nipp, et endale valijaid hankida. Vastu olla kõigele, mis praegune valitsus teeb või ei tee. Lihtne on olla vastu ja kritiseerida, aga oma positiivne programm neil puudub.

    Selle seltskonna ühe osa moodustavad nö. ilmajäänud ehk pettunud. Väikese sissetuleku ja tulevikuperspektiivita inimesed. Need on ääremaadelt, pensionärid ja väikese haridusega. Aga "isemõtlemine" ehk ametlike allikate mitteusaldamine on tekkinud just seoses koroonaga. Ja muidugi on neil ka igav, kuhugi minna ei saa (koroonapassita) ja selline üritus on hea väljaelamise võimalus. Lisaks küünarnukitunne ehk kuhugi kuulumine.

    Mitu minu muidu mõistlikku tuttavat on ka ära pööranud. Enamus on nendest vanemad kibestunud mehed, kes ei talu, et "naine on peal". Sinna punti loen ma ka Ansipi ja Mart Kadastiku, kellest ma varem lugu pidasin. Aga no naispeaminister või -president on selliste patriarhaarsete tõekspidamistega meeste jaoks vastuvõetamatu.

    ReplyDelete
  5. EKRE laseb endale praegu jalga - lihtne on laineharjal koos "vastupanuvõitlejatega" liuelda, aga lõpp on ikka sama - maja võidab alati!:)
    Kusjuures viis aastat tagasi lugesin nende programmi - täiesti söödav kaup oli. Seega võimuta vaimust vaene, võimul rikas.
    Kui toetajate kamp oleks tervikuna selline nagu Bianka arvab. siis oleks EKRE ammu hääbunud. Leidke äriregistrist nimekiri ja uurige! Selliseid on vähemus. Biankale veel - "naine peal" sobib hästi, eriti meie eas:)
    TT - homöopaatia on asja nimi ja minu puhul terakesed toimivad. Arvasin paarknd aastat tagasi ka, et mingid jänesepabulad, aga tõe kriteerium on praktika. Ostke (see pole kallis) purgike Gripp-Heel nimelisi tablette ja tarvitage klassikaliste gripi nähtude ilmnemisel vastavalt juhendile. AAstakümnete jooksul on mul gripilaadne haigus kestnud kõige kauem pool päeva. Traumeel salv - kui tablettide puhul võiks arvata, et platseebot ja värki, siis suvaline mögin marrastusel ei paranda seda päevaga. Traumeel parandab. Igaks juhuks lisan, et ma pole homöopaatiakliiniku müügiesindaja:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina soovitan soojalt Pirita ürdilikööri. Niipea, kui tunned, et gripp hakkab tulema (tähtis muidugi see õige hetk tabada), kulistad natuke seda sisse. Ja sooja teed peale ja sooja teki alla. Nohu kaob kui nõiaväel ainult nädalaga. Muidu kannata seitse päeva 😁

      Delete
    2. Ise ma suurt haige pole ja rohtusid ei tarbi. Isegi varem talve jooksul kord paar kimbutanud kurguvalu, köha ja nohu pole koroona ajal näole andnud. Ravinud olen neid kas pitsi konjakiga, imemiskommidega või õhtul võtnud mingisuguseid "nighttime tylenol" tablette, et rahulikult magada. Kui oleks haige prooviks kõigepealt kõik tavameditsiini võimalused läbi enne kui julgeks terakesi manustada. Igatsugu haavad olen lasknud "naturaalselt" ise paraneda, ainult lõdva plaastri (et õhk ligi pääseks) peale pannud.

      Delete
  6. Mulle tundub, et põhiprobleemiks on selle seltskonna juures mitte hakkama saamine (ma ei pea liidreid silmas, kes nende toel elavad) ja kadedus. Ma ei viitsinud koolis õppida, ma ei viitsi tööl pingutada aga ma tahan saada sama palju palka kui firma juht või vähemalt peaspetsialist. Jama süveneb, sest süveneb ka kihistumine, eriti peale seda kui inimesed oma pensiraha kätte said ja kardetavasti löövad selle enne penskariiga läbi, eriti muidugi need, kes toetust kõige rohkem vajaksid.

    Erakondade toetusprotsente vaadates tekivad külmavärinad. Tegelt muidugi saan aru, et tegu protestiga valitsuse saamatu koroonapoliitika ja valitsusest sõltumatu energiahindade kriisi kokkujooksmisega. Nagu lendav mainis siis valimiste (tõehetke) saabudes paljud pettunud jäävad momendiks mõttesse ja lõpuks võidab maja niikuinii.

    ReplyDelete
  7. Ega emotsioonidega et paha on ja kole ka, siis imedki välja enese pettuse ja kaunistad seda oma hirmu fantaasiatega. Vooglaid on täiesti tavaline inimene, propagandaga üritatakse temast Trumpi või Savisaart teha ja te olete kohe müüdud kui kuulete temast jupikest negatiivset. Maailm muutub ja need inimesed teevad midagi uut kommunistid tulid tulid ka samamoodi võimule keegi ei tahtnud neid aga ikkagi tulid. Reaalsus on see et inimestel on usk inimlikku suhtumisse kadunud, sest robotid ei asenda inimest. See on tulnud sellest et kõike standardiseeritakse et robotid saaks inimesega suhelda. Valitsus on sdandardseks robotiks muutunud kes kordab ühte ja sama ja ei ole võimeline arenema ja muutmine muutmise pärast ei tee olukorda paremaks. :)

    ReplyDelete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!