Wednesday, June 18, 2014

Külm ja uued oskused

"Torm" Vääna rannas
Laps roolis, mina kõrval, vanavanemad taga
Esmaspäeval tähistasid vanavanemad pulma aastapäeva tulles meile külla. Näksisime head paremat, Mari pakkus viimased lõigud oma eelmisel päeval tehtud tordist. Näitasin läbi teleka eelmise aasta Jaapani reisu pilte, mis pulti kasutades oli suht tülikas kuna viimase nupud kippusid jupsima. Peab ikka hdmi juhtme muretsema, et otse läbi läpaka näidata, traadita hiirega on see väga käepärane. Mari sõidutas vanaisa, vanaema koju, mina istusin kõrval. Tagasiteel käisime toidupoest läbi, Mari ostis vispli, et järgmine kord oleks omast käest võtta.

Lohelaudur Vääna rannas harjutamas
Ilm oli tuuline, jube külm aga päikseline
Teisipäevaks lubas tormi, kuna ka tuulesuund loodest lootsin Vääna rannas suuri laineid näha. Korjasin tüdruku autoga üles ja kimasime randa. Tuhkagi, tuul puhus tavalisest veits tugevamini aga lained polnud miskit erilist. Ainsaks vaatamisväärsuseks kujunes üksik õige osav hüppeid harjutav lohelaudur. Ehkki päike paistis oli tuul jube külm, suusajope oleks ära kulunud. Hiljem nägingi telekast, et päeval oli mitmes kohas lund sadanud. Vist esimest korda Eestis juunikuus peale jääaega :) Taolise suvega siis on mind karistatud selle eest, et julgesin esimestel päevadel palavuse üle kurta ja jahedamat ilma soovida :P

... ja lepaoksi laasimas
Laps tamme otsas ...
Laps on sel suvel Eestis hulga uusi oskusi omandanud. Lisaks käsikäigukastiga auto juhtimisele, vikatiga niitmisele, ja kokkamisele harjutas tüdruk eile okste laasimist. Mina olin jälle taandatud abitööjõu rolli, kes tassis suuri oksi ette ja laasituid ilusti hunnikusse asetas. Pärast ronis veel suurest rõõmust tamme otsa, mille kunagi maja taha tõrust kasvatatud võsust istutasime.

Koju sõites paistis läänes päike ja huvitav peaaegu sirge pilveviir samas kui Tallinna pool oli näha ähvardavaid tumedaid vihmapilvi.

Kõigepealt, enne õlle avamist, panime kaminasse suure tule. Kuna pimedani aega veel oli, otsustasin põrandale teise lakikihi peale tõmmata, kulus oma kaks tundi enne kui lõpetasin. Päeva lõpetuseks oli mõnna soojas toas kamina ees telekast vutti vaadates õhtusööki nautida - see on puhkus, kui vaid ilm parem tuleks.

1 comment:

1. Tänud heade soovide eest! Nojah, mina olen selle piirkonnaga seotud rohkem suvila ja vanavanemate kaudu, eriti rannapiirkonnaga Rannamõisast Keila-Joani.