Saturday, February 10, 2024

Ema Juubel

PALJU ÕNNE KALLIS EMME
🌸🌹🌺🌻🌼🍁🎂

Täna oli emal ümmargune sünnipäev. Ma numbrit parem ei hakka nimetama, piisab kui mainida, et lõpeb nulliga ja minust on ta nõksa vanem😜 Jaanuaris Eestis olles korraldasime väikese eelsünnipäeva nii kodus kahekesi kui onutütre juures, kes tal ikka vajadusel abiks käib ja suhtlusvõimalust pakub. Seega tänane koosviibimine oli emal lausa kolmas tähistamine, oleks vaid minul tema ikka jõudes nii palju erksust ja teravat mõistust. Küllap oli vanaemal kõige rohkem rõõmu lapselaste saadetud õnnitlustest. Moodsal ajal saadab enamus inimesi digitaalse õnnitluse, millede vastuvõtmise ja vaatamisega ema õnneks kenasti hakkama saab. Samas eks vahetu suhtlemine telefoni teel või videolingis ikka asendamatu. 


2 comments:

  1. Ma ei väsi sind kadestamast, muidugi heas mõttes. Su ilus ema, su tubli isa andsid sulle suurepärase stardiplatvormi eluks. Ja loomulikult hea geenipagas, mis andis sulle võimalused õigteks valikuteks.

    Olen palju mõelnud sellest, kui palju määravad meie elus kodu, geenid, kasvatus ja enda otsused. Minu stardiplatvorm Võrumaa väikeasulas vaeste vanemate lapsena oli palju kehvem, aga nende usk hariduse elujõusse andis ka mulle head võimalused. Jah, ma ei mõista seda, miks sa ei tulnud tagasi siis, kui Eesti sai iseseisvaks, aga sul on oma põhjused.

    On, nagu on, eks meil elus on 50/50 osalus nii heal õnnel või stardiplatvormil, aga põhiline on see, et me võtaksime maksimumi oma võimalustest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vanematega vedas ja ka sellega, et nemad mulle lapsest saati hariduse olulisuse sisse istutasid. Vähesed lapsed, kes iseseisvalt mõistaks ilma koduse toeta.

      Just, maksimum võimalustest!

      Tagasitulekuga jäi venima mitmel põhjusel, kaasa arvatud laiskus. Penskarina tulen, kui alles riik kuhu tulla.

      Delete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!