Friday, July 14, 2023

Ufrudt

Päevapilt: Loojang männimetsas
Järjekordse tegusa päeva lõpetuseks otsustasin lõdvalt võtta ja põrutasin suvilasse. Sugulased kutsusid kaasa lapsi hoidma, olin mõnevõrra üllatunud saades teada, et "lapsed" 13 ja 9. Nagu sellises vanuses lapsed ise mu arust lapsehoidjaks parajad, a mis ma tean, tänapäeval nad vist "hilise küpsemisega".

Muidu möödus päev helistamise tähe all, jälle sain targemaks, kui lõpuks peaks kõige kiuste õnnestuma see hooldekodu tramburai võin konsultatsioonifirma avada. Vanemad sai samuti sõidutatud, pakkusin neile vaarikaid ja kirsse aiast - kunagi pakkusid nemad mulle, nüüd osad vahetunud.

Super uudiseks auto tehnoülevaatuse läbimine. Sõitsin mööda ja nägin, et ühtki järjekorras pole. Viskasin kaasa ära ja kimasin tagasi, äkki jopastab. Korraks käis läbi mõte: miski aparaat rikkis ja reede õhtul koht suletud. Täitsa lahti oli, vahepeal üks Corvette sisse veerenud, mis parasjagu CO mõõtmiseks hirmsalt pöördeid tõstis.

Mu massin võeti kohe ette, veerand tundi ja tempel rohelisel lehel. Nii kiirelt pole varem läinud, vahel tasub eksprompt peale lennata. Nüüd tekib küsimus kas mitte õli ja piduriklotside vahetus järgmisse aastasse lükata ehkki viimased 3 aastat pole sellega vaeva näinud😜 20 aastat vana romu mootor sellele vaatamata kui kellavärk.

P.S. Postituse pealkiri vähe kummaline, ei tulnd head ideed kohe, toksisin siis umbes mõned korrad klaviatuuri😁

2 comments:

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!