Saturday, January 27, 2024

Nad tegid seda jälle🙄

Meie pool kipub sihuke "needus" olema, et aeg-ajalt kui pikemalt kodust ära olen, leian tagasi saabudes eest uhiuue pereliikme. Seni mind taolisel kombel lastega õnnistatud pole, küll aga mitmesuguste karvaste ja suleliste (soomuseliste) elukatega. 

                           Kiisu harjutab kutsiku peal suurulukijahti

Järjekordse videokõne ajal jäi ekraanil silma kahtlane hallikarva elukas. Kas tõesti hiired nii pirakad ei jõudnud ära imestada. Peale mõningast keerutamist tunnistasid kodused üles: slaavi immigrant - siberlasest kassipoeg majapidamisse võetud. Hiirte peletamise põhjendus kostis sama veenvalt kui vene sõjaväe pakutav kaitse varaste ja röövlite eest. Kassipissi lõhn pidavat hiired eemal hoidma. Tere talv, ma eelistan iga kell nunnusid suurte kõrvadega hiirekesi kassikuse loikudele. Teadatuntud fakt, et moodsad kassid mängivad pigem arvutihiire või laserpointeriga kui viitsivad ehtsat hiirt taga ajada, veel vähem kinni püüda ja nahka panna. Samas ei kahtlegi, et nad sirtsutama kipuvad.


                     Kutsiku närvid ei pea vastu kui nina alt maius tahetakse krabada

Olevat teine kartlik ja hoidvat tütre tuppa. Ilus ja kohev paistis küll, paraku kassi liivakastilehk mulle ei meeldi, mistõttu tundsin teatavat kergendust kui eelmise näuguri noorem tütar enda poole viis. Paari nädalaga jõudis kassipoeg palju seltskondlikumaks muutuda ja kui saabisin tuli peagi uudishimulikult nuusutama. Ilmselt mu lõhn kodus vedelevate asjade tõttu tuttav, igatahes mingit võõristust üles ei näidanud. Võibolla lihtsalt tundis vaistlikult heasüdamliku inimese ära😜

Kole energiline nagu lapsed ikka, kihutab ringi, kiusab kutsasid, käppab toalilli ja on hakanud ka asju maha ajama. Ses suhtes koerte ja lastega lihtsam - natukene kõrgemale asetatud esemeteni ei küündi. Täna hommikul hüppas tegelane diivanilauale ja tahtis mu keeksitükki maitsta, eemale utsitamise peale vaatas etteheitvalt otsa. Nats aja pärast tuli ja naksas õrnalt varbast kui ma ilmsüütult läpakal netis surfasin. Loodetavasti ei peegelda kiisule Soome äikesejumala Ukko järgi pandud nimi tegelase iseloomu, muidu saame veel näguripäevi näha.

6 comments:

  1. Katseta erinevaid liivasid, tänapäeval tehakse imesid sh ka kinnine käimla. Aga ilmselgelt on vaja ka koristada. Väljaheited paraku lõhnavad kõikidel ;)
    Jään siis ootama lisaks nunnudele kutsupiltidele ka kiisupilte :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiisu kipub lausa ise piltidele. Täna tahtis mu kohvi mekkida🙄

      Delete
  2. Mina igakord imestan, kui loen kassiarmastajate postitusi, missuguseid jamasid nad on nõus armsa kiisukese pärast taluma. Mulle meeldib ka nurruv kiisu (kellegi teise kodus), aga endale küll ei võtaks. Olen koerainimene, ja tütre pere koer on mu hea sõber. Kui tütar tahtis laste soovil ka kassi võtta, siis maalisin talle sünge pildi, mida kassid kättemaksuks teevad, kui nad tunnevad, et nad ei ei saa piisavalt tähelepanu või on liiga kauaks üksi jäetud. Ütlesin, et küll sa näed, ta hakkab su tennisekotti kasutama vetsuna. Ilmselt sõltub muidugi konkreetse kassi iseloomust, aga ole valmis, TT, et ka sina saad midagi sellist karistuseks, kui keeldud oma suutäisi kiisuga jagamast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kiisu on tore aga "maintenance" mitte nii väga. Olen ka pigem koerainime.

      Delete
  3. 💖
    Kastreeritud kass ei sirtsuta.
    Ja toataimede eest veel 1 💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega ta veel pole sirtsutanud ja opitud ka aga kunagi ei tea. Südamed annan kaasale edasi, tema üritab kodus dzhungli vaibi tekitada.

      Delete

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!