Tuesday, October 13, 2009

Valitsus ja Internet

Täna sai arvuti taga istutud ja kohalike riigiametkondade veebilehti mööda seigeldud. Mõningase üllatusena, või ka mitte, osutus see hulga raskemaks kui oleks eeldanud. Nimelt osa lehti ei avanenud üldse, sest ma kasutan 64 bitist Vistat, mida need veel (rohkem kui aasta peale väljalaset) ei toeta.

Ei jäänud muud üle kui lülitasin vana masina keldris peale ja seal selgus, et ehkki Windows XP on ok siiski on mul liiga uus Firefoxi versioon, mis jällegi ei tööta. OK, olin kuulnud, et vahel on viga Firefoxis ja avasin Internet Exploreri, mida üldiselt ei kasuta. Tänu sellele oli mul vana versioon ja uue mahalaadimise aknakesele vastasin kindlalt “no” kartes, et valitsus pole ka sellega võimeline kontakteeruma.

Ka nüüd ei saanud vorme käima, nimelt polevat Java tugi kohane. Laadisin selle Sun'i lehelt alla, reinstalleerisin ja alles peale pikka juramist oli lõpuks võimalik asju 21 sajandi tasemel üle interneti ajama hakata. Ei tea kas valitsus maksab IT meestele vähe või lihtsalt ei peeta oluliseks ajaga kaasas käia. Ja samas pole mul ühegi teise veebilehega probleeme olnud.

No comments:

Post a Comment

Kõik kommentaarid ootavad modereerimist!